Skip to main content

Hoe kan ik het abonnementsgeld terugkrijgen van de Astro organisatie voor een product wat ik nooit heb aangevraagd? Wekelijks wordt € 2.50 afgeschreven, via de KPN factuur als online product, terwijl ik dit niet heb aangevraagd of ingediend. Ik ben niet het enige slachtoffer heb ik intussen gezien. Wat kan de provider aan dit soort praktijken doen? 

Hallo @Astro-VIP fraude ,

Dat is wel even schrikken zeg, je bent zeker niet de eerste. Heb je al contact gehad met E-bill? Daar kun je terecht om het geld weer terug te krijgen. Zie bijvoorbeeld dit topic:

 

Meer informatie daarover kun je hier vinden:

 

 

 


LS, ik heb contact gehad met E-bill, zij hebben me doorverwezen naar Astro-VIP, daarvoor hebben ze een e-mail naar deze organisatie verstuurd. De organisatie is niet van plan terug te betalen, verschuild zich achter de voorwaarden etc.

Ik wil het hier niet bij laten zitten, ik heb nooit een bevestigings SMS ontvangen, ik ben bestolen (zo voelt het iig). Tevens heb gezien dat bij KPN met deze organisatie Astro-… meerdere gedupeerden zijn en zich hebben gemeld met vragen.

Wat kunnen jullie voor me doen? Dit schaadt het imago van een betrouwbare servies, terwijl jullie er mogelijk niet eenvoudig iets ……………………….

alvast bedankt voor jullie inspanning


@Astro-VIP fraude 

KPN gaat jou de kosten niet vergoeden. 

Pas na verificatie van het mobiele nummer kunnen online aankopen op de mobiele factuur gefactureerd worden: dus er moet op een moment, via een mobiel apparaat, verificatie/ toestemming gegeven zijn voor deze kosten. Er is niemand anders thuis die toegang heeft tot je toestel die deze toestemming gegeven zou kunnen hebben? Daarnaast gok ik dat KPN Pay bij jou actief staat, waardoor dit soort kosten gemaakt kunnen worden. Ik raad je aan om doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 of op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 contact met KPN op te nemen via 0800-0402. Als je daar aangeeft dat je KPN Pay stop wilt zetten, dan zou dit in de toekomst in elk geval niet meer moeten gebeuren. 


@Astro-VIP fraude

KPN gaat jou de kosten niet vergoeden. 

Pas na verificatie van het mobiele nummer kunnen online aankopen op de mobiele factuur gefactureerd worden: dus er moet op een moment, via een mobiel apparaat, verificatie/ toestemming gegeven zijn voor deze kosten. Er is niemand anders thuis die toegang heeft tot je toestel die deze toestemming gegeven zou kunnen hebben? Daarnaast gok ik dat KPN Pay bij jou actief staat, waardoor dit soort kosten gemaakt kunnen worden. Ik raad je aan om doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 of op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 contact met KPN op te nemen via 0800-0402. Als je daar aangeeft dat je KPN Pay stop wilt zetten, dan zou dit in de toekomst in elk geval niet meer moeten gebeuren. 

@Astro-VIP fraude 

Weet je zo voldoende?