Skip to main content

Na het onderhoud van vannacht kreeg ik een email waarin dit stond 

Je abonnement wacht op je

 
 

Sluit je nieuwe apparatuur aan om te genieten van onze diensten

 

Wat wel vreemd vind want ben al ruim 3  jaar lid van KPN en heb geen ander abonnement afgesloten of veranderd . 

Is dit mss een foutje van jullie kant . Heb op geen enkele link geklikt trouwens omdat, niet helemaal zeker was over de  verkregen mail 

Wie is de afzender van de mail @Poochie , is dat ….@kpn.com ???

 


Er staat KPN<noreply@kpn.com>

 


En dan is titel - je bestelling is klaar . Je pakketwijziging is gereed. Per vandaag wordt ook de facturatie gestart.

 


En dan is titel - je bestelling is klaar . Je pakketwijziging is gereed. Per vandaag wordt ook de facturatie gestart.

 

Maar ik heb helemaal niets besteld want ben dus al 3  jaar bij KPN . 


Morgen even bellen met KPN via 08000402 voor nadere uitleg @Poochie 


Heb je niet toevallig al 3 jaar niks betaald, dat zou mooi zijn. 🤣 

Ik gok dat er een klantnummer of iets dergelijks in de mail staat, controleer deze eens met uw klantnummer die normaal op de factuur staat. Als deze overeenkomt zou ik me niet heel veel zorgen maken en uw communityprofiel invullen zodat een moderator eens mee kan kijken. Als het een nieuw klantnummer betreft zou ik wel spoedig actie ondernemen en zeker bellen met KPN via het nummer 0800-0402.


Hallo @Poochie. Ik ben voor jou in de administratieve systemen gedoken. Aan jouw abonnement zie ik verder niks gewijzigd de laatste tijd. Heel eerlijk heb ik geen idee waarom jij deze mail hebt ontvangen. 


Reageer