Skip to main content

 

KPN stuurt ons betalingsherinneringen en heeft ondertussen het nummer  en de inlog geblokkeerd. We hebben geen eindafrekening gehad en kunnen niets overmaken aan KPN omdat we gegevens missen. Ieder telefonisch contact wordt afgesloten met: Ik kan u niet helpen, we bellen u terug. Dat gebeurt vervolgens niet.

We willen wel maar kunnen niet door het systeem van KPN komen. Ik vind dat heel erg frustrerend.

Hoi @Marije123 en welkom op het forum. 

Ik snap dat dit erg frustrerend is, wel herinneringen ontvangen, maar tegelijk geen duidelijkheid over de factuur en betaalmogelijkheden. Ik wil graag je (oude) abonnement erbij pakken, wil je hiervoor je profiel invullen? Als je daarna weer een berichtje plaatst in dit topic dan kom ik bij je terug. 


Mijn gegevens zijn verder aangevuld. De situatie blijft hetzelfde. We krijgen wel de maandelijkse post van KPN. Eerst dat het automatisch wordt afgeschreven. Dat lukt dan vervolgens niet maar we kunnen niet bij de gegevens om iets te wijzigen of handmatig te werk te gaan. Ondertussen loopt het natuurlijk op. We hebben geen idee meer hoe we dit moeten oplossen. We lopen tegen een computercircel van het KPN systeem aan. Alvast bedankt.


Dankjewel. Ik snap dat het oploopt en het is erg vervelen dat er geen duidelijkheid is gegeven over de betalingen.

Door de vertraging in de betaling zie ik echter dat er een opheffing is opgestart. Ik weet niet zeker of dit nog terug te draaien is, maar ik raad je aan om ons hierover te bellen op 0800 0402 (gratis) en te vragen naar de factuurafdeling. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 17:30 uur en kunnen dit verder voor je bekijken en kijken wat hier de beste vervolgstap is. Ik kan je wel betaalinformatie doorgeven, maar door de opheffing denk ik dat het fijn is om eerst hier contact over te hebben. 

Mocht je toch eerst de openstaande facturen willen doen, dan kan je dit doen via de pagina Betaal Nu. Je hebt als het goed is een code (9 cijfers) ontvangen waarmee je kan inloggen (of een QR code die je kan scannen). Ik ga de openstaande facturen ook doorsturen per e-mail, zodat je deze kan bekijken. Bij vragen over de facturen en de afsluiting kan ik helaas niet helpen, daarvoor raad ik je echt aan om contact op te nemen met de factuurafdeling.