Skip to main content

Ik vraag me af waarom ik geen KPN superwifi punten hebt ontvangen?

 

Ze staan wel in me contract, maar zaten niet in de installatie doos.

 

Ik heb alleen het modem , ONT, en TV box ontvangen..

De super wifi punten niet gekregen.. Hoe op te lossen?

 

 

InternetsnelheidUltrasnel - 1Gbit/s - € 52,50 /mndJouw korting

De eerste 6 maanden € 35 /mndKPN

TV+KPN TV+ met tv-zenders1 KPN TV+ Box - € 12,50 /mndKorting KPN TV+De eerste 6 maanden € 12,50 /mnd korting

Gekozen korting2 KPN SuperWifi punten t.w.v. € 199

Vast bellenBelOnbeperkt Nederland - € 11,99 /mnd

Nummerbehoud Ja, ik wil mijn nummer behoudenVast nummer0xxxxxxxx Pin/AlarminstallatieNee

TariefHet starttarief en de minuutprijs voor Vast Bellen binnen Nederland en binnen de EU is € 0,15

 

Ik vraag me ook af hoe KPN de kortingen gaat verrekenen?

Zie in me account dat het internet 52,50 euro kost.. Maar zie nergens verrekeningen van de kortingen waarvoor ik het contract ben aangegaan.

Hallo @Robobin ,

De verzending van de SuperWifi-punten wordt soms anders geregeld. B.v. enkele dagen later. 
 

Heb je ze dinsdag nog niet ontvangen? Bel dan met 0800-0402.


Hoi @Robobin

Ik ben er even ingedoken. Ik zie een andere actie bij mij in het systeem. Namelijk 12 maanden korting. Jij laat eerste 6 maanden met SuperWifi zien. 

Ik wil je aanraden even te bellen met 0800-0402 zoals Noordzee ook al aangaf. Mijn collega kan er dan naar kijken of doorzetten naar de juiste afdeling om hier verder in te duiken. 


Ik snap ook niet meer wat ze aan het goochelen zijn..

 

Weet wel dat jullie Zzpers hier niet meer aan de deur hoeven te komen..

 

Ze beloven veel om je als klant te binden.. Zou ze alle drie krijgen van Meneer bjorn. Speciaal omdat het via zijn weg ze alle 3 kon krijgen als nieuwe klant..

 

En dan zie ik ineens steeds andere dingen staan.. Dan in contract, dan in de afrekening.

 

Opzicht maakt het mij ook niet uit als ik die super wifi punten dan niet krijgt..

Vond ze opzicht toch al lelijk eruit zien.

Tuurlijk was het afgesproken, maar ga toch een eigen Fritzbox draaien, dus die wifi punten liggen dan toch maar te liggen hier. En als ik Wifi repeaters koop worden deze natuurlijk ook van AVM zelf.

 

 

Overigens ben ik over het glas lijntje verder wel tevreden.

 


@Robobin 

Wat in het contract staat is leidend. 
 

Koop gewoon nooit meer iets aan de deur. Je kunt beter zelf iets regelen, dan ga jij profiteren van de voordelen en niet die gasten die via jou er met een bonus vandoor gaan. 


Als je geen SuperWifi's wilt, dan is het abonnement wat je nu hebt aantrekkelijker. De 12 maanden korting i.p.v. 6 maanden en SuperWifi. Maar begrijp zeker dat de manier waarop dit tot stand is gekomen niet goed is gegaan. 

Had niet zo mogen gebeuren. 

In ieder geval als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik graag van je.