Skip to main content

Ik heb bij de aankoop van een Galaxy S24 Ultra ook een Samsung tablet aangeschaft bij KPN. Maandelijks krijg ik nu 3 facturen: voor vast, voor mobiel, en € 14 die niet nader gespecificeerd worden. In Mijn KPN zijn die laatste facturen ook niet terug te vinden. Na eindeloos zoeken kan Klantenservice me telefonisch vertellen dat dit bedrag voor de tablet is, resp. voor het mobiele abonnement van de tablet. Ik kan in Mijn KPN onder Producten de tablet en/of het mobiele abonnement daarvoor echter niet vinden. Graag uw uitleg en oplossing.

Hallo @hjhouthoff via de MijnKPN-app kun je facturen terugzien tot 20 maanden terug en via de website maar tot 12 maanden terug.

 


Hallo @hjhouthoff , kennelijk is dat abonnement voor de tablet nog niet gekoppeld in MijnKPN.

Voeg dit product met het 0970 nummer toe in MijnKPN, dan kan je ook daarvan de facturen ophalen. Je zal de simkaart even in een telefoon moeten stoppen om de verificatie sms te ontvangen.


Dag Ruud, veel dank! Dit heeft inderdaad geholpen. Maar het blijft vreemd dat dit via de KPN website en MijnKPN zo moeilijk te vinden is. Zelfs de Klantenservice kon me niet helpen zoals jij dat nu gedaan hebt. Groet, HJ


Reageer