Skip to main content

Beste,

Ik zoek voor de verzekering het aankoopbewijs of contract van mijn toestel. Echter kan ik dit bijgevoegd contract nergens in de mail terug vinden. Ik kan alleen maar facturen vinden maar geen aankoopbewijs. 

Ik hoop dat iemand mij hiermee spoedig kan verder helpen!

Alvast bedankt.

Groetjes,
Isa 

Hallo @Isa van Riet 

 

Misschien kan je die documenten hier wel vinden: https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/


Beste,

Bedankt voor je reactie!

Echter ben ik geen stap verder gekomen door middel van de link die je stuurde. Dus deze manier werkt helaas niet.
Alsnog bedankt!


Jammer dat je ze daar niet kon vinden.

Een KPN moderator kan ze voor je opzoeken en mailen.

Heb je jouw forum profiel al ingevuld zodat deze gelijk je gegevens kan opzoeken als je topic aan de beurt is?


Hallo @Isa van Riet, als ik jouw adres bekijk, zie ik meerdere mobiele abonnementen. Om welk nummer gaat het specifiek? Zou je dat in jouw profiel willen zetten? Dan ga ik vervolgens het aankoopbewijs voor je versturen 


Hi Jeroen,

Bedankt voor je antwoord!
Het gaat om toestel met telefoonnummer
Iphone 11 zwart. 
Dit is mijn email adres:
Ik hoop snel van je te horen!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Jeroen_dB 
Zou je het contract naar mij kunnen opsturen? 

Ik hoor het graag!

Mvg,
Isa van Riet


Beste Kennisbank,
Zou iemand of een medewerker mijn originele contract van aankoop willen/kunnen sturen?

Alle gegevens staan in mijn profiel. Maar het gaat om nummer 06-********. 
Ik hoop dat iemand mij spoedig kan verder helpen. 

Ik heb deze nodig voor de verzekering en is nergens terug te vinden in de mail. Met bestel nummer heb ik het ook al geprobeerd. Ik kan overigens niet normaal bellen met de klantenservice alleen via whatsapp, omdat ik momenteel in het buitenland zit.

Alvast bedankt!

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy


U kunt de aankoopnota downloaden vanaf:

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/


Ik ben niet echt verder gekomen hiermee. Dan krijg ik dit als reactie:
 

Admin: privégegevens verborgen

 


Het bovenste nummer moet beginnen met "ARMOR". U heeft als het goed is ook een SMS gehad:

 


Aha. Omdat mijn telefoon gestolen is, waardoor ik nu contract nodig heb voor de verzekering. Krijg ik dit sms niet.
Weet je toevallig nog een andere manier/oploosing?


Ow... het is dus niet zo dat u een week geleden een nieuw toestel heeft aangeschaft? Dat is al veel langer geleden? 

Dan kan alleen een KPN medewerker de aankoopnota nog opsturen. 


Ja dat klopt inderdaad!
En ik kan momenteel niet bellen naar NL omdat ik in het buitenland zit. En via de chat bot kom je er ook niet doorheen. 
Weet jij een andere manier om hier aan te komen of in contact te komen met een medewerker?


Er komt hier vanzelf een KPN medewerker langs. Vul alvast uw profiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile


Ja ik heb deze vraag al 3x gesteld. En er is nog geen medewerkers langsgekomen die mij daadwerkelijk verder heeft kunnen helpen. Kan ik misschien nog iemand taggen daarvoor?


Heeft u uw profiel al ingevuld?


ja zeker!


Hoi @Isa van Riet, welkom op ons forum!
Het kan hier op het forum altijd even duren voor je een reactie hebt. Als je liever direct contact hebt is bellen toch vaak het snelst:

Je kunt ons altijd bereiken op 0800-0402 of 0031612001200 (vanuit het buitenland)
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal

Ik heb even meegekeken maar zie meerdere toestellen in je dossier, om welk toestel gaat het en heb je m bij ons gekocht of via een andere partij?


iPhone 11 met telefoonnummer 06 *************

 


Ik heb je nummer verborgen @Isa van Riet, dit is een openbaar forum, ik wil je vragen hier geen privégegevens openbaar te plaatsen.
Met de gegevens die je stuurt kan ik geen bestelling vinden van een iPhone 11


Ik schrijf het hier ook nog even voor het overzicht @Isa van Riet, ik heb je topics even samengevoegd en een kopie van het aankoopbewijs gestuurd!