Skip to main content

 

Beste,……..

Op 2 maart a.s. loopt mijn contract voor KPN TV en glasvezel af!  Er wordt door jullie gesteld dat ik 120 dagen voor het einde van mijn abonnement al (eventueel aangepast) zou kunnen verlengen.
IK ben niet in het bezit van (en wens dit ook niet) van een KPN mobiel telefoonnummer en kan dus ook niet via de jullie extra ingebouwde veiligheid (check) het door jullie kennelijk aangeboden verlengaanbod benaderen en raadplegen. Dit ondanks dat bij jullie mijn gegevens (ook 06 tel.nr.) bekend is!

Ik kan dus geen SMS ontvangen met een verificatiecode.  IK wens echter wel kennis te kunnen nemen van mijn verlengaanbod. Kortom u kan ik hier nu kennis van nemen? 

Met dank voor de naar ik hoop spoedige reactie.

Wil Nuij

***@gmail.com

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

 

Er loopt helemaal niets af. Het loopt gewoon door. Het is dan alleen maandelijks opzegbaar. 

Het verlengaanbod waar u naar refereert is alleen voor mobiele abonnementen. Voor thuisabonnementen is helemaal geen verlengaanbod. Dat blijft gewoon doorlopen. 

U kunt bellen naar KPN op 0800-0402. U kunt dan overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. Daarvan is de prijsstelling iets anders. En u krijgt andere tv ontvangers.

Maar verwacht geen speciaal goedkoop aanbod ofzo. Daar doet KPN niet aan. Bij mobiele abonnementen feitelijk ook niet.


Hoi @Wil Nuij, welkom bij ons op het forum. De pagina die je hebt gevonden over verlengen gaat over mobiele abonnementen, niet over Thuis abonnementen. Voor Thuis abonnementen zijn geen verlengingen mogelijk zoals bij mobiel. dat abonnement loopt gewoon door nadat de contractperiode afgelopen is. 

Als je het wilt wijzigen kan je dat in MijnKPN doen, of ons bellen op 0800-0402 zoals Nick ook al aangaf.