Skip to main content

Lang verhaal meerdere medewerkers aan de lijn gehad eergisteren. De laatste zou mij helpen en na 42 minuten gaf hij aan mij morgen terug te bellen om 14 uur. Dit was dus gister. Tot op heden niet gebeld. Waar kan ik mijn klacht kwijt want zo ga je niet om met klanten! Groet Rob

Hallo @Kwabbelnoot , KPN belt in de regel nooit terug.

Je kunt binnen dit forum je klacht kwijt en wij proberen je te helpen.

 


IDD belt KPN in de regel de klant niet terug, maar als het je word beloofd moet je wel woord houden, en dat is een moeilijk puntje in providerland, vaak word er veel beloofd en weinig nagekomen.


Hoi JanD.

 

maar als een medewerker mijn probleem oppakt en uitzoekt en verzekerd dat hij mij terug belt dan gaat er nu toch wat mis?


Hoi JanD.

 

maar als een medewerker mijn probleem oppakt en uitzoekt en verzekerd dat hij mij terug belt dan gaat er nu toch wat mis?

Inderdaad.


Hoi @Kwabbelnoot, als men zegt dat je teruggebeld zal worden hoort dat natuurlijk ook te gebeuren. Het kan mogelijk zijn dat er een termijn aan zit, maar dat is voor mij gokken. Ik weet niet waarover je contact had, waarvoor je teruggebeld zou worden of wat jouw gegevens zijn. Ik weet alleen wat je in je berichten genoemd hebt,

Heb je inmiddels al wel contact gehad, of nog niet? Als het niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan kan ik kijken of ik er meer over kan zien.