Skip to main content

Hey, op mijn factuur staat er dat ik al 6x met kpn Pay heb betaald. Alleen heb ik dat nooit gedaan ik betaal alles via iDeal. Ik ben elke app door geweest en kan de oorzaak niet vinden van al deze betalingen. Zou ik daarbij geholpen kunnen worden?

Hallo @Tarik2224 ,

Dat is lastig, het gaat om online aankopen. Je kunt je sowieso afmelden via e-bill.mobi.

Belangrijk om te weten dat je een bevestiging per sms krijgt.

 

Verdere uitleg over de betaling met KPN Pay:

Als je via KPN Pay gaat betalen voor een dienst, klik je op ‘ga verder’. Je krijgt dan een overzicht met daarin informatie over de kosten en het betalen hiervan. Als je klikt op ‘nu betalen’, geef je akkoord dat de dienst je mobiele telefoonnummer gebruikt voor identificatie en afrekening van de kosten. Omdat KPN Pay automatisch aanstaat op je mobiele abonnement, hoef je hier geen andere stappen voor te doorlopen. Het klikken op ‘nu betalen’, is voldoende om een abonnement aan te gaan. De contractant van het abonnement is er voor verantwoordelijk dat de gebruiker van het toestel zich hier alleen voor aanmeldt, als dit gewenst is. Het afmelden gaat gemakkelijk via e-bill.mobi.

 

Op de factuur zie je dit terug op onderstaande manier:

 

Meer informatie over betalen met KPN Pay, vind je op de website van KPN. Ook op het forum staat een artikel met uitleg over KPN Pay.

 

 

Â