Skip to main content

Facturen en Viaplay gaan naar mijn oude e-mail adres.

Ik kan dit met geen mogelijkheid zelf aanpassen blijkbaar.

Vindt hier ook geen info over op Mijn KPN.

@Peter200460 

Als je dit niet via MijnKPN kunt regelen dan kun je dat m.b.v. de KPN Klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum laten veranderen.

Via dit forum:

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” (bij jouw profiel) wat het oude emailadres is en wat het nieuwe emailadres moet worden gebruikt om de bijv. facturen naar toe te sturen.


Ik heb mijn oude en nieuwe mailadres toegevoegd aan mijn profiel.

Dus hierbij het verzoek om dat te wijzigen.

 

Alvast bedankt!

 


Hoi @Peter200460. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wil je de laatste 3 cijfers van rekeningnummer waar het abonnementsgeld van wordt afgeschreven ook achterlaten in het KPN Forum profiel, ter verificatie? Ik help je graag verder!


Laatste 3 cijfers rekeningnummer toegevoegd.


Bedankt! Ik heb het contact e-mailadres voor je gewijzigd. 😊


Bedankt. Alleen is mijn viaplay abo nog gekoppeld aan mijn oude mailadres. Hoe kan ik dat veranderen??


Het wijzigen van het e-mailadres van jouw Viaplay account kan je doen via Viaplay zelf, daar kan ik je niet in verderhelpen. 

E-mailadres/gebruikersnaam

Wanneer je een account aanmaakt, selecteer je een e-mailadres waarmee je je aanmeldt. Daarnaast ontvang je belangrijke informatie op dit e-mailadres, zoals de orderbevestiging en facturen.

Als je de gebruikersnaam voor je account wilt wijzigen, klik je op Accountgegevens bijwerken in het overzichtsmenu van de account. Nadat je je wijzigingen hebt opgeslagen, ontvang je op je oude e-mailadres een bevestigingsmail met informatie over de wijziging en de nieuwe gebruikersnaam.

 

Bron