Skip to main content

Kan ik de aankoopfactuur van mijn Huawei p20 light van 2018 en die van mijn Samsung A3 van 2016 opvragen?

Even je administratie-archief induiken.

 


Hoi @Tillly. Welkom op het KPN Forum! Heb je de aankoopfactuur inmiddels al gevonden? Als je het niet terug kan vinden in jouw mailbox, dan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan? Dan kan ik even in onze archief duiken en uitzoeken of ik het jou kan toesturen. Ik hoor graag van je!


Ik had mijn gegevens al ingevuld, heb je meer gegevens nodig?

 

mvg Tilly 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw aankoopbon gevonden en per e-mail verstuurd naar het contact e-mailadres dat bij ons bekend is.😊


Dank je wel, het is alleen naar de mail van mijn man gestuurd. 😉 Is die van 2018 (Huawei p20 light) ook nog te vinden? 


Die van 2018 heb ik niet kunnen vinden en daarvoor heb ik een vervangende aankoopbewijs gemaakt. Als het goed is heb je die inmiddels ook al ontvangen.


Beste Vikash, 

Ik krijg de gegevens van de telefoons van mijn man. Dit is een ander 06 nr dan wat ik heb ingevoerd. Zie mijn profiel. Heb je nog andere gegevens nodig?


Oeps, dat is mijn fout. Ik heb zojuist jouw aankoopbon verstuurd naar het e-mailadres. Mijn excuses voor deze verwarring.😅


Dank je wel! 


@Tillly Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!