Skip to main content

Ik heb iets gekocht (superwifi) en vindt nergens een nota hiervan. Heb het geld wel overgemaakt. En waarom kan ik niet gewoon deze vraag telefonisch stellen?

Die vraag kun je gewoon telefonisch stellen @Ergens in Nederland 1939-1945 via 0800 0402, gratis. via Facebook of X.

Heb je de superwifi via de KPN Webshop gekocht of anderszins?

Hoe heb je betaald, via Ideal of anderszins?

Puur uit belangstelling: wat steekt er achter je forumnaam?

 

 

 

 


Hallo @Ergens in Nederland 1939-1945 ,

En waarom kan ik niet gewoon deze vraag telefonisch stellen?

Je kunt KPN hierover morgenochtend vanaf 8.00 (tot 17.00) weer bellen via 0800-0402. Op zondag gesloten en doordeweeks hiervoor open tussen 8.00 en 18.00.

 

Wat betreft jouw vraag: 

Ik heb iets gekocht (superwifi) en vindt nergens een nota hiervan. Heb het geld wel overgemaakt. 

 

Waar heb je de SuperWifi punten aangeschaft? Via de webshop of in één van de KPN-winkels? Je rekent dan namelijk direct af en je krijgt dan een factuur bij je bestelling/ digitale bon.
Vragen met betrekking tot bestellingen via de webshop kun je stellen aan Ceva Logistics: 070-301 39 88. Ceva Logistics is te bereiken op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur.

Als jij de SuperWifi punten hebt aangeschaft via de Wifi Manager tool, dan worden de eenmalige kosten opgeteld bij de eerstvolgende maandelijkse factuur van KPN Internet. 

 


@Ergens in Nederland 1939-1945 schrijft dat er al betaald is @Noordzee 


Ja, klopt. Dan is die onderste opmerking niet van toepassing. Ik heb voor de volledigheid wel alle mogelijkheden genoemd. Maar ik zal die onderste opmerking even cursief maken.   


Reageer