Skip to main content

Waarom?

Is het mogelijk dat KPN mij €20,- in rekening kan brengen voor een Herinnering mail nog niet betaalde kosten maandfactuur mobiel?

 

Ik heb een abonnement van een jaar afgesloten, tv en internet €54,- per maand,en een tv van 43inch twv +/- €400,- cadeau gekregen. Waarom nu einde contract maar verlenging aanbod voor 1jr KPN met eerste 3 maanden €10,- korting????

stel je bent een willekeurige lezer op deze community, en je leest dit bericht, wat zou je dan denken? Ikzelf denk; waar gaat dit over? Geen touw aan vast te knopen. 

Ik zou gewoon even bellen met de helpdesk.


Ik dacht al, het ligt weer eens aan mezelf. Begrijp helemaal niets van het startbericht. Zelfs niet na het meerdere keren gelezen te hebben. Wat wordt er bedoeld? En nee, ik ga geen enkele moeite doen om het te ontcijferen. Misschien iemand anders wel.

Succes! 


Ok dus zo speelt KPN dit????

2 reacties, emielstroeve en Raspberry en beide negatief aangaande de vraag.

Al jullie beide reacties zijn van, emielstroeve vanaf Aug 2020 en van Raspberry vanaf Dec 2020, in het voordeel van KPN.

 

MAAR NOGMAALS VOOR JULLIE BEIDE;(andere formulering, echte vraag.)

Wie vind het nog meer Niet normaal dat KPN €20,- in rekening brengt voor een herinnering niet betaalde rekening????

En,

Hoe kan het dat je bij afsluiten van een jaar abonnement een tv cadeau krijgt en en na dat jaar bij verlengen maar 3 maanden €10,- korting?

 

Admin: vloek verwijderd, #doeslief, we zijn hier allemaal mensen onder elkaar


Ok dus zo speelt KPN dit????

KPN speelt niks. Dit zijn reacties van mede forumleden, geen KPN medewerkers. 

 

Ok dus zo speelt KPN dit????

2 reacties, emielstroeve en Raspberry en beide negatief aangaande de vraag.

Al jullie beide reacties zijn van, emielstroeve vanaf Aug 2020 en van Raspberry vanaf Dec 2020, in het voordeel van KPN.

Niks negatiefs van beide niet. Niemand begrijpt gewoon wat je zegt, omdat je het zo onduidelijk formuleert. Kun je wel gaan schelden, maar daar help je jezelf nik mee.

 

Wie vind het nog meer Niet normaal dat KPN €20,- in rekening brengt voor een herinnering niet betaalde rekening????

Volgens mij krijg je die pas na meerdere herinneringen, niet gelijk bij de 1e.

 

Hoe kan het dat je bij afsluiten van een jaar abonnement een tv cadeau krijgt en en na dat jaar bij verlengen maar 3 maanden €10,- korting?

Dus jij verwacht ieder jaar een gratis tv? Wie gaat dat betalen?


succes verder en een prettige avond!


Waarom?

Waarom nu einde contract maar verlenging aanbod voor 1jr KPN met eerste 3 maanden €10,- korting????

Je contract eindigd helemaal niet. Dus hoeft die ook niet verlengd te worden, waarom zou KPN u dan weer heel veel korting gaan geven? Je kan nu wel maandelijks opzeggen.


Hoi @Rey2017, welkom op het forum. Je vraag is mij ook niet helemaal duidelijk. Je hebt een vraag over herinneringskosten voor je mobiele abonnement, wat is de vraag daarover precies?

En je hebt het ook over het Thuis pakket, heb je daar een aanbod gekregen voor een jaar met korting? Of iets anders?

 

Hou er rekening mee dat wij op het forum niet zien wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons vertelt. Om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.