Skip to main content

Goedemiddag,

Helaas kan ik jullie niet bereiken per email en dat gezeur van dat bellen ben ik wel een beetje beu

Ik heb namelijk vorige maand mijn 2 jarige abonnement opgezegd en als reden dat ik al maanden lastig gevallen word door allerlei nummers vanuit het buitenland. ik word dagelijks 2 tot 3 keer gebeld

Ik heb na verloop van tijd door jullie een onderzoek laten starten en gevraagd om een ander nummer.

Na afloop van het onderzoek kreeg ik als antwoord dat jullie helaas niks kunnen doen ik maar gewoon de telefoon op moet pakken en vragen wat ze willen en hopen dat ik dan uit hun systeem gehaald word😏

Dit advies heb ik dan ook maar opgevolgd en ik heb de telefoon opgepakt.

Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten met 10 tallen verschillende individuen de afgelopen weken en dit heeft mij er toe gedwongen om mijn mobiel op te zeggen en een ander nummer te nemen.

Nu heb ik een ander abonnement bij jullie afgesloten met een ander nummer en mijn oude opgezegd.

Nu word ik dus door een medewerker gebeld met de mededeling dat mijn abonnent pas miv 08-2024 opgezegd kan worden.

HOE ONBESCHOFT KUNNEN JULLIE ZIJN ZEG 😡

Ten eerste vind ik dat jullie verantwoordelijk zijn voor deze slechte gang van zaken!

A: Jullie hadden me beter kunnen helpen en een oplossing voor me aanreiken in plaats van een me te vertellen dat ik gewoon moet oppakken

B: Ten tweede had ik als trouwe klant ( totaal pakket tv internet en mobiel ) en dit al jaren, van jullie verwacht dat jullie mij hierin tegemoet komen.

C: Volgens de nieuwe wetgeving mogen jullie een 2 jarige abonnement aanbieden (mits deze na 12 maanden opzegbaar is)

 

Ik ga hier dus ook niet mee akkoord.

Ik wacht eerst jullie antwoord af voor ik eventueel verdere stappen onderneem

 

Met vriendelijke groet

Een teleurgestelde klant 

 

Hallo @R de Vries ,

Je kunt toch gewoon alleen via 0800-0402 vragen om een nieuw telefoonnummer?

Jouw abonnement blijft dan ongewijzigd doorlopen.  

Wil je niet bellen? Dan kun je de wijziging van je telefoonnummer ook regelen in een KPN-winkel. 


Ik heb namelijk vorige maand mijn 2-jarige abonnement opgezegd en als reden dat ik al maanden lastiggevallen word door allerlei nummers vanuit het buitenland. Ik word dagelijks 2 tot 3 keer gebeld

Ik heb na verloop van tijd door jullie een onderzoek laten starten en gevraagd om een ander nummer.


Ik heb na verloop van tijd door jullie een onderzoek laten starten en gevraagd om een ander nummer.

Dat nieuwe nummer is binnen enkele minuten geregeld als je belt naar 0800-0402 of als je het in de winkel laat omzetten. 

 

Nu word ik dus door een medewerker gebeld met de mededeling dat mijn abonnent pas miv 08-2024 opgezegd kan worden.

 

 

Het is absoluut niet nodig om jouw abonnement daarvoor per direct op te zeggen. Daarom wordt dat verzoek dan ook afgewezen. 

 

 

 

Nu heb ik een ander abonnement bij jullie afgesloten met een ander nummer en mijn oude opgezegd.

 

Als dat in de afgelopen veertien dagen was, dan kun je dat abonnement via 0800-0402 herroepen/cancellen.


Goed om te weten voor een volgende keer die hopelijk niet meer komt 


Hallo @R de Vries, welkom op het KPN Forum!

Vervelend dat je telefonisch lastig gevallen wordt, zeg. Ik snap heel goed dat je daar een oplossing voor wilt. Je hoeft jouw abonnement daarvoor niet op te zeggen, hoor. Je kunt namelijk kosteloos een nieuw telefoonnummer krijgen als je hierom vraagt. Dit kan je regelen via de telefonische klantenservice (0800 0402) of via een KPN winkel bij jou in de buurt.

Ik begrijp dat jij je eigen plan hebt getrokken en een nieuw abonnement hebt afgesloten. Nu wil je jouw oude abonnement opzeggen, maar dat kan niet. Als je een 2-jarig contract hebt afgesloten en deze periode nog loopt, dan kun je jouw abonnement inderdaad niet opzeggen. Ook niet na 1 jaar. Je bent een contract voor 2 jaar aangegaan en in deze periode kan je niet opzeggen.

Je hebt nu dus de volgende opties:

  • Je kunt het nieuwe abonnement laten lopen en het oude abonnement afkopen. Je betaalt dan de abonnementskosten tot en met augustus 2024 in één keer.
  • Als het minder dan 14 dagen geleden is dat je het nieuwe abonnement hebt afgesloten, kan je deze annuleren. Je behoudt dan het oude abonnement en neemt contact met ons op om het nummer te wijzigen.

Er is nog een optie die @Denise_ vergeet. 

Je kunt je huidige contract over laten nemen door iemand anders. Die persoon kan dan gratis een ander nummer krijgen bij kpn aangezien het huidige dus bij veel spammers bekend is.

http://kpn.com/contractovername .

Na deze handeling geef je het simkaartje aan de andere persoon.

NOTA BENE. Loopt er een telefoonlening in combinatie met je huidige kpn abonnement dan eerst die afbetalen.


Een hele goede toevoeging, @PeterG! Hier had ik zelf niet eens aan gedacht.