Skip to main content

Hallo @jonny, een hele terechte vraag.

Het antwoord: nee, als XS4ALL klant hoef je niet meer te betalen. Je blijft jouw XS4ALL abonnement behouden. Mét XS4ALL klantenservice support. Alleen de techniek is anders. Daarom blijf je ook hetzelfde betalen.

KPN Hussel abonnementen zijn onze eigen abonnementen. Deze hebben ook andere voorwaarden dan jouw XS4ALL abonnement. Daar horen ook andere prijzen bij. @EAZ1964 geeft een mooie berekening.

 

Wil je als XS4ALL klant de Hussel prijzen? Dan zal je moeten overstappen op een Hussel abonnement. Je verliest dan wel jouw XS4ALL voorwaarden en klantenservice. Je kunt de overstap gemakkelijk regelen via MijnKPN.

 

Ha Denise,

Dat moet je me toch eens uitleggen, ik heb in april dit jaar de gedwongen overstap gemaakt van XS4All 50 Mb down/5 Mb up internet naar KPN 50 Mb down/5 Mb up internet.

  • Ik betaal daarvoor € 5,- per maand meer dan de 'normale’ KPN-gebruiker.
  • Krijg géén XS4All service meer, ik kan bijvoorbeeld niet meer naar de ondersteuning e-mailen alleen nog maar dingen posten in dit forum (en hopen op een zinnig antwoord).
  • De SPAM-black- en whitelists zijn uitgezet met als gevolg dat mijn SPAM-mailbox overloopt van de false-positives.
  • E-mail plus- / tag-adressering is uitgezet.
  • De catch-all service op mijn Demon-account is uitgezet (ja Demon is eerder overgenomen door XS4All).
  • De modem in mijn meterkast is bij mijn weten niet nieuwer of sneller dan dat van iemand met een KPN modem.
    Bovendien: de bottleneck is sowieso de internetsnelheid, dus waar hebben we het dan over?

Dus leg nog eens uit; waarom betaal ik die € 60,- per jaar nou meer dan een willekeurige andere KPN-klant?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt rorigineel topic]

Dus leg nog eens uit; waarom betaal ik die € 60,- per jaar nou meer dan een willekeurige andere KPN-klant?

Omdat iedereen met een KPN Service Plus abonnement €5,- extra betaalt.

Ik neem overigens aan dat jij jouw FRITZ!Box nog hebt en dat betekent dat een KPN abonnee zelfs €7,49 extra zou betalen.

 


 

Omdat iedereen met een KPN Service Plus abonnement €5,- extra betaalt.

 

Nou dat is het antwoord op één van de 6 punten kom die modem maar omruilen dan als dat oude ding zoveel beter is dan een KPN modem!

Blijven nog vijf punten over...


Nou dat is het antwoord op één van de 6 punten kom die modem maar omruilen dan als dat oude ding zoveel beter is dan een KPN modem!

Blijven nog vijf punten over...

Nee hoor, want het prijsverschil is al verklaard en dat was jouw vraag.

Dus leg nog eens uit; waarom betaal ik die € 60,- per jaar nou meer dan een willekeurige andere KPN-klant?

 

Als je minder wilt gaan betalen dan zal je over moeten stappen op een KPN hussel abonnement.


Nou dat is het antwoord op één van de 6 punten kom die modem maar omruilen dan als dat oude ding zoveel beter is dan een KPN modem!

Blijven nog vijf punten over...

Nee hoor, want het prijsverschil is al verklaard en dat was jouw vraag.

Dus leg nog eens uit; waarom betaal ik die € 60,- per jaar nou meer dan een willekeurige andere KPN-klant?

 

Als je minder wilt gaan betalen dan zal je over moeten stappen op een KPN hussel abonnement.

Haha, goeie grap! Je werkt zeker voor KPN?

Bedankt voor het bevestigen dat er geen 'services geleverd wordt’ als je om uitleg vraagt, als 1 op de 6 punten beantwoord is hoef je de rest niet meer te behandelen ook al betaal je blijkbaar voor een 'KPN Service Plus’.

Na deze g1-service wens ik je vooral een fijne avond!


Haha, goeie grap! Je werkt zeker voor KPN?

Nee, ik ben net als jij, gewoon een klant van KPN en medelid van dit forum.

Overigens was het ook een serieus antwoord en je moet zelf maar bepalen of je er wat mee gaat doen.


Hallo @Charlie D., het klopt helemaal wat wjb zegt. Daarnaast is het inderdaad zo dat je over bent naar de techniek van KPN. De zaken die jij benoemt, vallen daar niet meer onder (spamfilter, catch-all service etc.). Je vraag was: waarom betaal ik 60 euro. Dat is uitgelegd. De overige punten herkennen we inderdaad: daar kan ik alleen niets aan veranderen. Je krijgt nog wel XS klantenservice via de telefoon. Via  020 398 76 66 zijn zij gewoon te bereiken.