Skip to main content

Ik ben nu al 16 jaar klant van KPN, maar voel me vandaag toch wel erg genaaid. Er is glasvezel aangelegd door KPN waar ik vanaf vandaag gebruik kan maken. Maar als ik als vaste klant de snelheid wil verhogen van mijn Internet/tv abo naar 1 gbit, ben ik 10 euro duurder uit dan nieuwe klanten. Ook hebben zij betere extra's (virusscanner voor 5 apparaten ipv 2 bij mijn abo). En uiteraard hebben zij nieuwe apparatuur, want ik betwijfel of mijn modem van ruim 10 jaar oud wel zo goed is om Glasvezelinternet op te faciliteren. En ik moet natuurlijk dat welkomstgeschenk niet vergeten, waarbij nieuwe klanten nog honderden euro's extra kunnen besparen.

Ik heb gebeld, maar ben afgewimpeld dat ze niets voor me konden betekenen. Sta nu toch wel op het punt om over te stappen, zit zo'n beetje mijn hele leven bij KPN en vind dit geen fraaie manier om met je vaste klanten om te gaan.

 

Iemand tips?

Nieuwe klanten krijgen bijna altijd lokkertjes, die heb jezelf indertijd ook gehad  en daar mee moet je het doen, en welk modem heb je precies


Nieuwe klanten krijgen bijna altijd lokkertjes, die heb jezelf indertijd ook gehad  en daar mee moet je het doen, en welk modem heb je precies

Het lokkertje heeft u gelijk in, heb ik toen ook lang geleden gehad. Maar het grote prijsverschil als ik alle kortingen even niet meereken is 10 euro per maand, voor exact hetzelfde (en zelfs een beetje meer als ik die scanners meereken). Modem is een experiabox v10. 


Die v10 is prima geschikt voor glasvezel.

Een abonnement van 16 jaar geleden, is ook gewoon te vernieuwen/verlengen. Je zit dan even 1 of 2 jaar vast aan het vernieuwde contract, maar je betaald dan wel hetzelfde als de nieuwe klanten. Uiteraard moet je dan geen welkomstkorting of kado verwachten. 


Voor wat betreft het V10 modem heb je het beste modem wat KPN heeft en je kan nog eens bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je twijfeld om bij KPN te blijven etc etc 


Die v10 is prima geschikt voor glasvezel.

Een abonnement van 16 jaar geleden, is ook gewoon te vernieuwen/verlengen. Je zit dan even 1 of 2 jaar vast aan het vernieuwde contract, maar je betaald dan wel hetzelfde als de nieuwe klanten. Uiteraard moet je dan geen welkomstkorting of kado verwachten. 

Dit kan gewoon via dat telefoonnummer 0800-0402? Want heb die vanochtend ook gebeld en kreeg een dame aan de telefoon die zei dat ze me niet kon helpen hiermee.


Die v10 is prima geschikt voor glasvezel.

Een abonnement van 16 jaar geleden, is ook gewoon te vernieuwen/verlengen. Je zit dan even 1 of 2 jaar vast aan het vernieuwde contract, maar je betaald dan wel hetzelfde als de nieuwe klanten. Uiteraard moet je dan geen welkomstkorting of kado verwachten. 

Dit kan gewoon via dat telefoonnummer 0800-0402? Want heb die vanochtend ook gebeld en kreeg een dame aan de telefoon die zei dat ze me niet kon helpen hiermee.

 

 

Jazeker. Als je abonnement nu maandelijks opzegbaar is, moet je hem ook kunnen verlengen, voor de huidige prijzen.


Die v10 is prima geschikt voor glasvezel.

Een abonnement van 16 jaar geleden, is ook gewoon te vernieuwen/verlengen. Je zit dan even 1 of 2 jaar vast aan het vernieuwde contract, maar je betaald dan wel hetzelfde als de nieuwe klanten. Uiteraard moet je dan geen welkomstkorting of kado verwachten. 

Dit kan gewoon via dat telefoonnummer 0800-0402? Want heb die vanochtend ook gebeld en kreeg een dame aan de telefoon die zei dat ze me niet kon helpen hiermee.

 

 

Jazeker. Als je abonnement nu maandelijks opzegbaar is, moet je hem ook kunnen verlengen, voor de huidige prijzen.

Verdorie. Nu is het wel gelukt! Denk dat de vorige dame het niet helemaal begreep, maar ben nu bijzonder goed geholpen. Krijg nu dezelfde prijs als nieuwe klanten. Bedankt!