Skip to main content

Ik betaal elke maand €42,22 exclusief BTW, wat neerkomt op €51,09 inclusief BTW, voor een internetsnelheid van 50 Mbit/s. Ik begrijp echter deze tarieven niet helemaal, aangezien ik op de KPN-website tarieven zie van rond de €42,50 voor een snelheid van 100 Mbit/s. Kan iemand mij uitleggen hoe dit verschil ontstaat en of mijn abonnement juist is.

KPN voert jaarlijks een inflatiecorrectie door. Hierdoor gaat u steeds meer betalen. Voor nieuwe klanten gaat de prijs doorgaans niet zo snel omhoog. Hierdoor ontstaat dat verschil. 

U kunt het abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan betaalt u ook € 42,50. Voor dit jaar. Volgend jaar krijgt u wel weer een inflatiecorrectie en dus gaat u dan weer meer betalen. 

U heeft het over exclusief btw. Heeft u een zakelijk abonnement? Daarvoor gelden andere tarieven uiteraard. 


Dankjewel, Hoe verander ik mijn abonnementsvorm? Ik zie alleen hoe ik de huidge internetsnelheid kan aanpassen.

Ik heb geen zakelijk abonnement. Op mijn factuur zie ik wel de prizen zonder en met BTW.


@Noordzee heeft de juiste link hiervoor. Die zal zo wel reageren. 


@Noordzee heeft de juiste link hiervoor. Die zal zo wel reageren. 

Daar ben ik dan! 😉

 

Hallo @gebruiker1067 .

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen. Je moet dan wel contractvrij zijn. 

Dat kan ook telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


Reageer