Skip to main content

Waarom betalen wij met een eenvoudige ADSL verbinding de hoofdprijs van 75 euro per maand . Als ik nu zou afsluiten betaal ik voor exact hetzelfde 42,50. Kpn vertel??

Ps 42,50 is geen actie prijs.

Hallo @A a de Bruin kijk maar eens op blad 2 van de factuur voor een specificatie van die €75 per maand.

Dat is niet alleen internet, maar waarschijnlijk ook tv kijken, bellen en diverse andere opties.

Een internet-only abo van €75 bestaat niet eens.

 


Die 75 euro is inclusief je televisie zenders (en kastje). En meer dan waarschijnlijk ook vast telefoonnummer.

Welk abonnement heb je nu? bv Alles in 1 Standaard?

Bij het nieuwe abonnement ben je voor internet EN televisiezenders minimaal 55 euro kwijt. Maar gezien de prijs heb je 2 ontvangers en waarschijnlijk ook inclusief opnemen. En een vast telefoonnummer. Mogelijk ook Belonbeperkt? Extra tv pakket(ten)?

Dan kom je met de nieuwe propositie minimaal op 62 euro. (met 2 ontvangers en gratis opnemen).

Het zal dus lonend zijn om naar het nieuwe abonnement te gaan….

Totale prijsopbouw van de 2023 propositie. 

Pluspakket gratis bij KPN TV+ met ook een mobiel kpn abonnement.
Opnemen gratis erbij vanaf 2 ontvangers.

 


Waarom betalen wij met een eenvoudige ADSL verbinding de hoofdprijs van 75 euro per maand . Als ik nu zou afsluiten betaal ik voor exact hetzelfde 42,50. Kpn vertel??

Ps 42,50 is geen actie prijs.

U kunt uw abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Morgen even bellen en dan is dat zo geregeld.

Dan heeft u 100 mbit internet voor €42,50. Maar dat is echt alleen internet. Geen tv, geen telefoon en geen andere opties. Niks erbij.


IK VIND HET VERSCHIL, TUSSEN NIEUWE KLANT EN VASTE KLANT TE GROOT


IK VIND HET VERSCHIL, TUSSEN NIEUWE KLANT EN VASTE KLANT TE GROOT

Hallo @Johan.1947 de hoofdletterstand van je typemachine blijft hangen, dit even na (laten) kijken s.v.p.

Alleen hoofdletters gebruiken noemt men schreeuwen en is tegen de forumregels.

Maar bedankt voor de mededeling.

 


IK VIND HET VERSCHIL, TUSSEN NIEUWE KLANT EN VASTE KLANT TE GROOT

Dat is uiteraard maar tijdelijk (maximaal een jaar) daarna gaat de “nieuwe klant” de “vaste klant” tarieven betalen.