Skip to main content

Hallo!

Ik heb een vraag (cq opmerking).

Waarom worden bestaande klanten bestraft i.p.v. beloond ?

Ik wil een nieuw abonnement (kpn data unlimited met toestel) afsluiten. Omdat we ook tv / internet hebben zou ik recht hebben op € 5,- entertainment korting. Die krijg ik niet omdat ik al voor 2019 klant ben bij KPN.

Verder hebben we nog 2 mobiele abonnementen. Per 1 oktober inflatiecorrectie. Het abonnement van € 12,50 p.m. kost me nu inmiddels € 14,71 per maand. Wanneer ik als nieuwe klant een mobiel abonnement afsluit met dezelfde voorwaarden betaal ik gewoon weer € 12,50 per maand. 

Jij hebt waarschijnlijk de korting ook gehad toen je abonnee werd.

Alle providers doen dat zo.

Er zijn er die elk jaar switchen om de welkom korting voor nieuwe klanten steeds weer te krijgen. 

Jaartje kpn, jaartje Ziggo, jaartje kpn, en zo verder. 

 


Hallo @Lsp ,

Verder hebben we nog 2 mobiele abonnementen. Per 1 oktober inflatiecorrectie. Het abonnement van € 12,50 p.m. kost me nu inmiddels € 14,71 per maand. Wanneer ik als nieuwe klant een mobiel abonnement afsluit met dezelfde voorwaarden betaal ik gewoon weer € 12,50 per maand. 

Je kunt die abonnementen nu verlengen, want jouw contractperiode is voorbij. Als je verlengt, dan ga jij ook 12,50 per maand betalen. Alleen zit je dan wel weer vast aan een nieuw contract. (Op dit moment ben je contractvrij en kun je opzeggen rekeninghouders met een opzegtermijn van één maand.  

 

Ik wil een nieuw abonnement (kpn data unlimited met toestel) afsluiten. Omdat we ook tv / internet hebben zou ik recht hebben op € 5,- entertainment korting. Die krijg ik niet omdat ik al voor 2019 klant ben bij KPN.

 

Je kunt dan via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract. Je gaat dan over op KPN (TV)+ en dan krijg je ook de nieuwe ontvanger als je TV afneemt.  Internet en TV begint bij 55 euro en eventueel kun je nog extra aanvullingen erbij nemen. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: