Skip to main content

Per email word me de mogelijkheid gegeven mijn contract te verlengen in ruil voor korting. Ik krijg zelfs een herinnering. Mijn contract wordt al stilzwijgend per jaar verlengt. Korting is leuk, maar de zon gaat niet voor niets op. Waarom komt de KPN daar nu ineens mee? Is het nieuwe contract soms voordeliger voor de KPN, en zo ja, waarom?

Met een contract zit u 1 of 2 jaar vast aan KPN. En als u nog een oudere abonnementsvorm heeft kunt u niet overstappen in die periode naar de nieuwste abonnementsvorm. Daar heeft KPN een paar euro korting voor over.


Gewoon klantenbinding @TeleJT , hebben ze weer een vaste klant voor 1 of 2 jaar en in ruil daarvoor krijg je korting.

 


Hallo @TeleJT ,

Hierdoor weet KPN zeker dat jij de komende tijd klant blijft. De concurrentie zit namelijk ook niet stil. Ook zij komen met acties. 
 

Maar ondanks die tijdelijke korting heb je bij KPN mogelijk ook nog een andere manier om goedkoper uit te zijn. Want met de verlengactie die jij hebt ontvangen, behoud je jouw huidige voorwaarden. 
 

Je kunt via de link hieronder ook kiezen voor de nieuwste abonnementsvorm. Dan ben je vrijwel altijd een stuk voordeliger uit. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan verder dus ook via internet:

 https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.  

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Reageer