Skip to main content

Door mail over nieuwe factuur met wederom een ander eindbedrag toch maar is alle facturen bekeken.
De laatste 4 maanden is het elke keer een ander bedrag, terwijl ik geen extra kosten of een tekort aan Mb's moet betalen.   

Ik heb gebeld en kreeg alleen te horen dat 2 okt er geen combikorting was verrekent en dit op 2 Nov gecorrigeerd zou zijn.
Mijn contact is afgesloten op € 17,50 en daar gaat de combikorting 2,50 nog vanaf en zou dan 15,00 moeten zijn. Maar ik betaal steeds meer op 1 mnd na dan want daar zal de 2.50 combikorting nog verrekend zijn van de 2 mnd daarvoor.   
Dit is echt voor de gewone man niet meer te snappen en een gewone administratieve dwaling.
Sinds 16 april heb ik internet en tv van KPN en met ingang van 1 mei een mobiel abbo en zo een combi abonnement maar jo kan je vertellen…. nou haast wel schreeuwen wat een spijt ik heb. 
Wat stress, boosheid en teleurstelling is met de jaar korting (wat niet klopt) niet te betalen.
En de dame aan de telefoon kon totaal geen uitleg geven waarom dat zo was en bleef maar over die 2,50 praten die KPN gecorrigeerd had.  Het is zo simpel elke maand gewoon €15,00 niet meer en niet minder behalve als ik de limieten overschrijd.  
Helaas nog tot 1 mei 2024 tot nu toe en we zoeken verder voor een oplossing

Hi @Tiensie, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Wat zie je precies als je 2 of 3 facturen daadwerkelijk opent en bij de specificaties kijkt? Hier moet een reden voor zijn namelijk. Zou je anders een screenshot willen plaatsen van de laatste 3 facturen en de specificaties ervan? Uiteraard zonder je naam en adresgegevens.