Skip to main content

Ben KPN klant,

Zoals in de folders staat vermeld dat er geen kosten zijn voor de aanleg van glasvezel.

Monteur is geweest voor de aansluiting, factuur gekregen dat er geen kosten zijn gemaakt,

krijg nu een factuur dat ik 75Euro moet betalen eenmalige kosten, waar zou dit dan voor zijn?

Hallo @HaxxnS heb je nu een werkend glasvezelabo van KPN?

Heb je tijdens de installatie van de glasvezel misschien iets extra's laten doen?

Je hebt een factuur van KPN gekregen dat er geen kosten zijn gemaakt, wat voor soort factuur is dat, de gewone maandelijkse thuisfactuur?

Je hebt nu een factuur gekregen van KPN???? met als omschrijving eenmalige kosten zonder specificatie?

Wie is de afzender van die factuur, noreply@KPN.com of anderszins

Die beide facturen heb je als bijlage in de mail met als afzender noreply@kpn.com ontvangen?

Als je in MijnKPN kijkt, staan die facturen er dan ook bij?

 


Glasvezel werkt wel, nog niet helemaal naar wens

Nee, niets extra’s, was de gewone maandelijkse factuur waarop het in rekening is gebracht.  

Van de monteur die e.e.a. geïnstalleerd heeft een gespecificeerde factuur/werkbon met daarop geen kosten, oftewel 0,0 als eind/totaalbedrag..

Afzender van de factuur noreply@KPN.com, in mijn kpn staat de factuur met de 75euro extra, de factuur van de monteur heb ik per mail ontvangen.


75euro klinkt als een betaalde installatiemonteur opdracht.

In het geval dat KPN denkt dat je het zelf kan aansluiten, maar je alsnog een monteur wil, dan kost dat 75euro. De monteur heeft die kosten niet zijn opdracht staan, en kan ze dus ook niet verwijderen.

 

Dit hoort natuurlijk wederzijds afgesproken te zijn, dus als je van niks weet is er iets mis gegaan. 

 

0800 0402 bellen is het snelst om dit na te vragen.

Of wachten tot een moderator hier reageert. Vul in dat geval je profiel in met relevante info, zoda hij/zij direct in de systemen kan duiken voor je.