Skip to main content

Goedendag,

Ik heb 16 november mijn abonnement voor internet en tv op moeten zeggen omdat op mijn nieuwe adres geen aansluitmogelijkheden zijn voor Internet. Mijn nieuwe abonnement was net in gegaan, maar omdat KPN niet kan leveren, zou het abonnement gewoon opgezegd kunnen worden. Hiervan werd mededeling genoteerd in mijn dossier, maar moest wel nog even opzeggen bij opzeggen@kpn.com. Tot mijn grote verbazing werd ik gebeld dat ik een verklaring van de Gemeente door moet sturen dat KPN op dat adres niet kan leveren??? Ik vind dit zo onbegrijpelijk...wat heeft Gemeente er nu mee te maken dat KPN niet kan leveren daar. Het is al nagekeken door iemand van KPN, die zelf kwam met het enige andere alternatief nl concurrent Ziggo. Maar hoofdvraag is dus de verklaring van de Gemeente die ik moet aanleveren. Hoe zit dat???

Hoi @Baligje 
Dat zijn vragen die je beter kunt stellen door 0800 0402 te bellen en vragen naar de afdeling Collections, of opzegging.
Bereikbaar onder kantooruren van 08:00 - 18:00 uur
Zaterdag's en zondag's is Collection's gesloten, dus vandaag vragen naar afdeling Opzeggingen dat kan tot 17:00 uur


Bedankt voor de tip. Ga het nog s proberen. 1e reactie was nogal "wazig”, vandaar mijn speurtocht. 


Goedemiddag @Baligje!

Ik hoop dat je in de tussentijd al telefonisch een antwoord op je vraag gekregen hebt. Zo niet:
Als je een abonnement hebt, waarvan het contract nog niet is afgelopen, dan heb je voor het opzeggen een kopie van bewijs van inschrijving bij je gemeente of een uittreksel uit het gemeenteregister nodig. Aan de hand daarvan kunnen wij het abonnement kosteloos voor je opzeggen.