Skip to main content

Beste heer mevrouw van KPN,

waarom is er geen klachtenprocedure bij KPN.

Onbegrijpelijk bij een beursgenoteerd bedrijf.

Inmiiddel 4 x moeten bellen met de klantenservice waarna duidelijk is geworden dat ik geld tegoed heb vannKPN. Het geld wordt maar niet overgemaakt, Ben het echt helemaal zat maar dat is blijkbaar de taktiek van KPN. In de hoop dat ik het laten zitten. Diefstal !!!!  SVP een reactie en mijn geld terug.
Mvg, M. de Grauw

Beste heer mevrouw van KPN,

waarom is er geen klachtenprocedure bij KPN.

Onbegrijpelijk bij een beursgenoteerd bedrijf.

Inmiiddel 4 x moeten bellen met de klantenservice waarna duidelijk is geworden dat ik geld tegoed heb vannKPN. Het geld wordt maar niet overgemaakt, Ben het echt helemaal zat maar dat is blijkbaar de taktiek van KPN. In de hoop dat ik het laten zitten. Diefstal !!!!  SVP een reactie en mijn geld terug.
Mvg, M. de Grauw


Op deze pagina zou u uw klacht kwijt moeten kunnen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/


Beste heer mevrouw van KPN,

waarom is er geen klachtenprocedure bij KPN.

Onbegrijpelijk bij een beursgenoteerd bedrijf.

Inmiddels 4 x moeten bellen met de klantenservice waarna duidelijk is geworden dat ik geld tegoed heb van KPN. Het geld wordt maar niet overgemaakt, Ben het echt helemaal zat maar dat is blijkbaar de taktiek van KPN. In de hoop dat ik het laten zitten. Diefstal !!!!  SVP een reactie en mijn geld terug.
Mvg, M. de Grauw


@Grauwie , drie keer de zelfde tekst plaatsen bespoedigd uw case echt niet. @Nick83 heeft u al de goede weg gewezen nl.:  https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

Een moderator op dit forum (KPN medewerker(ster)) kan u eventueel op weg helpen als u uw forumprofiel volledig invult. Alleen KPN’ers kunnen uw volledig profiel inzien. 


Mocht het om een netwerkstoring gaan, dan kunt u naast de door @Nick83 genoemde link misschien ook het volgende formulier invullen in de hoop dat u via die weg een → compensatie ← kunt aanvragen.

 


Mocht het om een netwerkstoring gaan, dan kunt u naast de door @Nick83 genoemde link misschien ook het volgende formulier invullen in de hoop dat u via die weg een → compensatie ← kunt aanvragen.

 

Kijk nou @Grauwie , mogelijkheden te over om uw klacht(en) te ventileren en om in contact te komen met de juiste afdelingen en/of personen. Ik zal niet beweren dat het altijd even soepel verloopt, het is tenslotte een grote club, maar er zijn meer dan genoeg contactmogelijkheden, ook als het gaat om klachten. 


Hoi @Grauwie, welkom.

Zoals al gezegd zijn er meerdere mogelijkheden om in contact te komen. Al begrijp ik dat je er nog niet uitgekomen bent met mijn collega's. Dat is jammer om te lezen. 

Heb je al een klacht lopen?

Zo niet, kun je uitleggen waarom je geld van ons krijgt? Dan heb ik het verhaal ook duidelijk. Hoor ik van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan duik ik er eens in om te kijken wat ik hierin kan betekenen. 


Bedankt voor je reactie Bart_Z. 

 

Ik heb op 14-12-2022 mijn Netflix abonnement wat ik via KPN had lopen beëindigd. Op de factuur van KPN van 5-1-2023 over de periode 15-12-2023 t/m 13-01-2023 is € 15,99 in rekening gebracht voor Netflix. Dit is terecht i.v.m. een maand opzegtermijn.

Ik heb ondertussen mijn abonnement bij KPN beëindigd.

Op de eindfactuur van KPN van 5 februari 2023 krijg ik van KPN € 54,03 retour maar hier brengt KPN

wederom een maand Netflix in mindering van € 15,99 waardoor ik maar € 38,04 retour krijg.

De maand Netflix die op de (eind)factuur in mindering wordt gebracht is onterecht en zou ik terug moeten krijgen.  Een medewerker van de Klantenservice  heeft het ook uitgezocht en aangegeven dat ik dit geld terug moet krijgen.  Een half jaar later heb ik dit geld nog niet ontvangen.

Het zou fijn zijn als hier nog een keer naar gekeken kan worden en ik het geld retour kan krijgen :-)        


@Grauwie om dit na te kijken en op te lossen heb ik nog wat gegevens van je nodig. Wil je daarom je forumprofiel invullen? Laat hier ook weten wanneer je dat gedaan hebt. We krijgen namelijk niet automatisch bericht hiervan. 

Zodra je klantnummer in het profiel staat kan ik je vinden in onze systemen. En kan ik voor je aan het werk. 🙂


Hallo Bram,

Ik heb mijn klantnummer in mijn profiel ingevuld.

 


Hi @Grauwie. Ik heb het voor je nagekeken. 

Ik zie dat Netflix op de factuur staat. Maar deze kosten zijn gewoon terecht. Als je KPN opzegt wordt Netflix tot het eind van de maand in rekening gebracht. Je hebt dus het volledige bedrag betaald, maar ook die hele maand kunnen kijken. 

Wat ik niet weet is waarom de medewerker gezegd heeft dat het geld vergoed zou moeten worden. Dit is namelijk niet zo. Ik kan alleen mijn excuses aanbieden voor de verwarring die hierdoor ontstaan is. 


Hi Bram, je ziet toch dat nadat ik Netflix heb opgezegd nog 2 maanden Netflix in rekening zijn gebracht !  Op de factuur van 5-1-2023 en op de eindfactuur van 5-2-2023. Die van 5-1-2023 is terecht. De in rekening gebrachte kosten voor Netflix op de factuur van 5-2-2023 niet ! Ik heb Netflix op 14-12-2022 opgezegd.


Hi Bram, je ziet toch dat nadat ik Netflix heb opgezegd nog 2 maanden Netflix in rekening zijn gebracht !  Op de factuur van 5-1-2023 en op de eindfactuur van 5-2-2023. Die van 5-1-2023 is terecht. De in rekening gebrachte kosten voor Netflix op de factuur van 5-2-2023 niet ! Ik heb Netflix op 14-12-2022 opgezegd.

Een Netflix abonnement kun je veel beter bij Netflix zelf afsluiten, opzeggen en (indien gewenst) opnieuw aangaan. Nooit problemen mee gehad.   


@Grauwie, ik heb er nog eens goed naar gekeken. Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dan de 2 maanden ook vergoed. Hier ontvang je nog een credit van. 


Hi Bart, bedankt voor de moeite. Ik zie de credit tegemoet. 


Hi Bart, bedankt voor de moeite. Ik zie de credit tegemoet. 

Een klacht melden werkt dus zeker wel @Grauwie . Er wordt hier dus serieus naar gekeken. Mooi toch?