Skip to main content

Bij mij hetzelfde het geval

Op 12 november 2022 is door kpn bevestigd dat zij ziggo gaan opzeggen en het signaal is op 5 mei 2023 gestopt door de monteur

ik heb zelf geen bewijs van het opzeggen bij ziggo omdat kpn dat doet

ik heb nu vandaag opgezegd en ziggo meldt dat dit meer gebeurt

omdat ik erop kon vertrouwen dat kpn het abonnement op had gezegd 1 maand van tevoren krijg ik meer kosten die ik ga verhalen op kpnet wie kan ik hierover contact opnemen kpn wist wanneer de glaskabel was aangelegd en hadden dan meteen moeten opzeggen en het is onduidelijk waarom kpn dit niet tijdig heeft gedaan

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Hi @gea123! Ik zie in de orderbevestiging inderdaad dat wij Ziggo op zouden zeggen. Vervelend dat dit niet in 1 keer goed is gegaan. Wel wil ik je graag helpen dit op te lossen. 

Je hebt per 20 mei Ziggo zelf opgezegd? Als dit het geval is zal dat zijn met een opzeggingstermijn van 1 maand. Na die maand ontvang je een eindfactuur. 

Ik wil je vragen hier te laten weten wanneer je die ontvangen hebt. Dan geef ik je een e-mailadres om deze naar te sturen. Ik vergoed vervolgens die maand dubbele kosten voor je. Het gaat dan alleen om de abonnementskosten. Eventuele kosten van bij Ziggo gehuurde films of gemaakte telefoonkosten kan ik niet vergoeden. 


ik heb de factuur van ziggo net gedownload waar kan ik die naar toe sturen/mailen?

heel hartelijk dank voor deze reactie.

ik heb opgezegd en krijg verder geen facturen meer dit was dan de laatste.

 

gea


@gea123 ik heb je het e-mailadres per privébericht gestuurd. 


ondanks het feit dat verleden maand kpn heeft toegezegd de ziggo rekening te betalen omdat er geen rekening mee gehouden is dat overstapservice  niet door kpn is gedaan, heb ik nog steeds niet het geld op mijn rekening gehad.

 

hoe zit het hiermee?

 

Admin: samengevoegd met eigen topic iorigineel topic]


Bram het geld is nog steeds niet overgemaakt en krijg factuur waar dit niet op is verrekend

 

met vriendelijke groet

 

gea123


Hi @gea123! Met de factuur van 25 mei was me nog niet duidelijk wat het uiteindelijke bedrag zou zijn. Dat was met de mail van woensdag wel duidelijk. Ik heb dit op de volgende factuur laten zetten. Die komt op 11 juli bij je binnen. Ik heb hiervan ook bevestiging gestuurd via de mail. Wel had ik dit eerder willen laten weten maar zie ik dat ik dat pardoes vergeten ben. Excuus hiervoor! Het is dus bij deze in orde gemaakt. 


Bedankt! Dan wacht ik het af.Â