Skip to main content

Mijn 1e nota was €42,50. waarom de 2e nota alweer 44,11? .Als dit elke maand zo gaat...

Inflatiecorrectie van 3,8%.

Maar als jouw abonnement pas net ingegaan is dan hoor je die eigenlijk niet te krijgen.


Precies

En die 42,50 wás al 50ct meer dan afgesproken.


En die 42,50 wás al 50ct meer dan afgesproken.

Is dat echt zo want €42,50 is al langere tijd de prijs voor één 100Mbps abonnement.


Zeker!

Alleen KPN breekt hun beloften van alle kanten. Ik heb zelfs een aanbieding gehad van €29 het eerste jaar, daarna €42. Dat heb ik via een chat nog bevestigd gekregen. Daar heb ik zelfs een kopie van. Deze kopie heb ik opgestuurd, maar hoor er niets meer over. Gebeld, maar ze weten van niets als ze het nakijken. Is wat he. Boeven zijn het 


Dus jou contract loopt al langere tijd?

Tja, dan klopt die €44,11.

 

Plaats eens een screenshot van die chat.


Nee mijn abonnement is nog geen 2 maanden oud 

Alleen ze hebben er dik 4 maanden over gedaan om mijn glasvezel aan te sluiten.

Voor die 4 maanden, begin februari is die deal met mij gemaakt. Mijn abonnement ging pas in als die glasvezel was gerealiseerd . In die 4 maanden had ik geen vast internet. Wel een tijdelijke mobiele wifi van KPN. Maar dat geldt niet voor mijn abonnement. Dat ging nog geen 2 maanden geleden pas in.


Plaats eens een screenshot van die chat.


Nee mijn abonnement is nog geen 2 maanden oud 

Alleen ze hebben er dik 4 maanden over gedaan om mijn glasvezel aan te sluiten.

Dan heeft u het abonnement dus al een half jaar geleden aangevraagd? Dan klopt het dat u nu inflatiecorrectie krijgt.


Nee mijn abonnement is nog geen 2 maanden oud 

Alleen ze hebben er dik 4 maanden over gedaan om mijn glasvezel aan te sluiten.

Voor die 4 maanden, begin februari is die deal met mij gemaakt. Mijn abonnement ging pas in als die glasvezel was gerealiseerd . In die 4 maanden had ik geen vast internet. Wel een tijdelijke mobiele wifi van KPN. Maar dat geldt niet voor mijn abonnement. Dat ging nog geen 2 maanden geleden pas in.



Hallo @Meindert T ,

Jouw internetabonnement is in juli 2024 met 3,8% verhoogd van 42,50 naar 44,11. Dit geldt voor alle abonnementen (specifiek voor jou KPN TV+) die zijn afgesloten voor 1 april 2024. Deze verhoging met 3,8% geldt niet voor aanvullende producten zoals TV, Vast Bellen en een eventueel entertainmentpakket. 


Ja sorry, dom antwoord. U kunt toch lezen?

Mijn abonnement is veel later dan 1 april begonnen namelijk 26/6/24 zoals ik vermeld heb. De modem had ik eind februari al maar mijn glasvezel was pas na 5 afspraken gerealiseerd. 

En ik heb geen tv, alleen internet.

Even goed lezen dit! 

Die prijsverhoging is niet volgens de regels dus! U zegt het nu zelf notabene (voor 1 april 2024).

Groet, Meindert T


Mijn abonnement is veel later dan 1 april begonnen namelijk 26/6/24 zoals ik vermeld heb. 

Wanneer heb je de eerste factuur voor dat abonnement ontvangen?

Wat is de einddatum die in MijnKPN bij jouw contract staat?


Bekijk anders de hele historie maar eens op trustpilot. Daar heb ik alles tot nu beschreven.


Bekijk anders de hele historie maar eens op trustpilot. Daar heb ik alles tot nu beschreven.

Ik ga echt niet op trustpilot zoeken naar jouw historie.

Heb je mijn vragen gezien?


Mijn eerste factuur was 27 juni 2024 en ik zit er 2 jaar aan vast. Dis dat zal 27 juni 2026 zijn.

 


Mijn eerste factuur was 27 juni 2024 en ik zit er 2 jaar aan vast. Dis dat zal 27 juni 2026 zijn.

Ik wil graag weten welke einddatum in MijnKPN vermeld staat bij jouw contract en dus niet dat het wel 27 juni 2026 zal zijn.


De preciese  datum dat het contract stopt is 25 juni 2026 zie ik nu staan


De preciese  datum dat het contract stopt is 25 juni 2026 zie ik nu staan

Dan is hij dus op 25 juni 2024 ingegaan en had jij geen inflatiecorrectie mogen krijgen.

Ik hoop dat er binnenkort een moderator van KPN zal reageren die hier voor je achteraan zal gaan.


Alvast bedankt!


De preciese  datum dat het contract stopt is 25 juni 2026 zie ik nu staan

Dan is hij dus op 25 juni 2024 ingegaan en had jij geen inflatiecorrectie mogen krijgen.

Wanneer het abonnement ingegaan is doet niet ter zake. Het gaat om de datum waarop het abonnement afgesloten is. Zoals @Noordzee ook al schrijft. Dat is begin februari. 


Klopt helemaal @Nick83 👍

Dit is het; 

Nee mijn abonnement is nog geen 2 maanden oud 

Alleen ze hebben er dik 4 maanden over gedaan om mijn glasvezel aan te sluiten.

Voor die 4 maanden, begin februari is die deal met mij gemaakt. Mijn abonnement ging pas in als die glasvezel was gerealiseerd . In die 4 maanden had ik geen vast internet. Wel een tijdelijke mobiele wifi van KPN. Maar dat geldt niet voor mijn abonnement. Dat ging nog geen 2 maanden geleden pas in.



Hallo @Meindert T ,

Jouw internetabonnement is in juli 2024 met 3,8% verhoogd van 42,50 naar 44,11. Dit geldt voor alle abonnementen (specifiek voor jou KPN TV+) die zijn afgesloten voor 1 april 2024. Deze verhoging met 3,8% geldt niet voor aanvullende producten zoals TV, Vast Bellen en een eventueel entertainmentpakket. 

 


Dit is mijn bevestiging van die actie aan bieding waarvan KPN zogenaamd niets meer kan herinneren!


Dit is mijn bevestiging van die actie aan bieding waarvan KPN zogenaamd niets meer kan herinneren!

Dit is een aanbieding van Online.nl. Staat toch in de adresbalk? Dat is een andere provider. Voor Online.nl moet u hier wezen:

https://www.online.nl/

Als u zo'n scherpe aanbieding gekregen heeft van Online.nl en u wilt die hebben, waarom gaat u dan toch naar KPN? 


Nee joh, is gewoon KPN

Bij online heb ik niets besteld


Nee joh, is gewoon KPN

Dat is geen KPN. Staat duidelijk in de adresbalk. U kunt toch lezen?

KPN heeft niet eens een chat. En KPN heeft ook geen 50 Mb/s abonnementen meer voor nieuwe klanten. 

Bij online heb ik niets besteld

Waarom niet? Zij hebben u dit aanbod gedaan en u wilt het hebben. Waarom gaat u dan toch naar KPN?


Nee joh, is gewoon KPN

Bij online heb ik niets besteld

Als je niets bij online.nl besteld hebt, waarom kom je dan met een "chat" van online.nl?

Die is dan toch helemaal niet interessant?


Reageer