Skip to main content

Mijn 1e nota was €42,50. waarom de 2e nota alweer 44,11? .Als dit elke maand zo gaat...

Nog een heel scherp aanbod ook. En dan lopen mensen te klagen dat KPN zo duur is, dat er geen concurrentie is en dat KPN een monopolist is. Er zijn wel degelijk goedkopere providers blijkt hier maar weer. 


Nee, zeg ik net, dit is een kpn medewerker geweest. Dit was de deal die ik ook telefonisch met een kpn medewerker heb gemaakt. Wat daar boven staat (online.nl) is niet interessant. Dit gaat alleen over KPN. De deal staat er toch? Op dat moment had ik het abonnement afgesloten met KPN en die heb ik nu dus. Alleen dan zonder actie korting. Snappie?


Nee, zeg ik net, dit is een kpn medewerker geweest. Dit was de deal die ik ook telefonisch met een kpn medewerker heb gemaakt. Wat daar boven staat (online.nl) is niet interessant. Dit gaat alleen over KPN. De deal staat er toch? Op dat moment had ik het abonnement afgesloten met KPN en die heb ik nu dus. Alleen dan zonder actie korting. Snappie?

Dit is een aanbod van Online.nl. KPN heeft hier niets mee te maken. Nogmaals: u kunt toch lezen?

KPN heeft niet eens een chat. En KPN heeft ook geen 50 Mb/s abonnementen meer.


Ik zát al bij kpn. Ik vroeg alleen de bevestiging via de chat. Dat er online boven staat weet ik ook niet.


Die chat is met een medewerker van online.nl, niet met een medewerker van KPN.

Die chat heeft dus geen enkele waarde immers je geeft aan datje een abonnement rechtstreeks bij KPN hebt afgesloten en dus is online.nl daarin dus geen partij.


Dan werken ze zeker samen.

Zo kan kpn zich mooi verstoppen via een andere provider


Dan werken ze zeker samen.

Zo kan kpn zich mooi verstoppen via een andere provider

Maar je hebt toch zelf gekozen om die website van online.nl te bezoeken, ik zie niet in waarom KPN zich zou verstoppen achter een andere provider.

Als een kratje Heineken in de aanbieding bij de Jumbo €15,- kost en je koopt een kratje bij AH voor €18,- dan ga je toch niet met die aanbieding van Jumbo je beklag doen bij AH?


Nee ik heb de website van online niet gekozen. Ik was met kpn bezig.

 

 


Nee ik heb de website van online niet gekozen. Ik was met kpn bezig.

Dat kan niet zo zijn immers KPN heeft uiteraard geen link naar de website van online.nl, dat is immers een heel ander bedrijf.


Reageer