Skip to main content

Waarom is er verschil tussen de abonnement bedrag en factuur bedrag voor abonnement op twee mobiel abonnementen?  Waarom is hetzelfde abonnement goedkoper als ik de abonnement wijzig?  Dit klopt niet

Hoi @friesche, ik weet niet of ik je goed begrijp. Je hebt het over de abonnementsprijs op de factuur en ergens anders? Waar anders is dat, en wat is het verschil wat je ziet?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we wat meer nodig zoals je merkt. Als je het makkelijker vindt kan het ook telefonisch, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hallo @friesche ,

De twee abonnementen kunnen verschillende voorwaarden hebben. Denk aan het aantal GB's, belminuten, of de looptijd. 

Daarnaast kan de prijs schelen door een verschil in startdatum. Jaarlijks worden de abonnementen namelijk per 1 oktober in prijs verhoogd door prijsindexatie. 

 

Je kunt de prijs goedkoper maken door bv het aantal GB's te verlagen. Verder kun je na afloop van jouw contractperiode jouw abonnement verlengen en dan is de kans ook groot dat je minder gaat betalen. Verlengen kan via bv Mijn KPN, 0800-0402 of de KPN-winkel. 

 

Verder kun je ook nog prijsvoordeel (korting) hebben als je ook een internetabonnement hebt bij KPN. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN