Skip to main content

Vanmorgen contact gehad met kpn over het verlengen van mijn tv en internet abonnement 

de aanbieding die er gedaan wordt is alles behalve aantrekkelijk 

het komt er op neer dat als je volledig opzegt en een nieuw abonnement afsluit het voordeliger is dan alles behouden en daar wat met de prijs doen

De dame van kpn gaf aan nog een tweede optie aan te kunnen bieden en dat was nieuwe apparatuur krijgen ( apparatuur nu is 1,5 jaar oud) en dan kon er wel wat korting gegeven worden.

Ook gaf de dame aan dat er weinig wordt gedaan voor bestaande klanten en meer voor nieuwe klanten en dat ze dat ook niet helemaal begrijpt. Hoe kan dit en is dit wel duurzaam?

Ziggo en T mobile zou voor mij dan vele malen voordeliger worden terwijl kpn alle apparaten al heeft staan en de andere partijen dit nog zouden moeten komen installeren 

Is het de bedoeling ieder jaar een stoelendans te doen om een beetje aantrekkelijk aanbod te krijgen?

 

 

Duurzaam zou zijn: niets doen, uw abonnement gewoon door laten lopen en de apparatuur die u nu heeft de komende 10 jaar gewoon blijven gebruiken. Als duurzaamheid u niets kan schelen en u de laagste prijs wilt, stap dan gewoon over naar een andere provider. 


Kpn geeft aan de meest duurzame provider van Nederland te zijn!


Kpn geeft aan de meest duurzame provider van Nederland te zijn!

En wat wilt u hiermee zeggen?


Wat de klantenservice zegt over dat nieuwe klanten in de watten worden gelegd ,klopt en ik vind het wel begrijpelijk.

Bestaande klanten blijven meestal zitten die vinden het een rompslomp om over te stappen alleen een enkeling is bereid om ieder jaar van provider te wisselen wat rond de 35 euro p.m scheelt. Providers spelen hier op in , kinderlijk gezegd de kortingen die nieuwe klanten krijgen worden betaald door bestaande klanten.

Het woord duurzaamheid heeft een prijskaartje,prioriteit van een bedrijf is winst maken en blijven groeien.

 


Kpn geeft aan de meest duurzame provider van Nederland te zijn!

Daar is helemaal niets mis mee. Ze mogen het zeggen. Serieuze vraag. Wat vind jij belangrijker? Duurzaamheid of je portemonnee? 


Wat ik belangrijk vind is dat wat je zegt ook daadwerkelijk zo is!


Dat ik ze belde kreeg ik toch wel goeie aanbieding van ze scheeld toch de helft van de kosten voor een jaar. (50% voor een jaar)

Maar Ziggo en Tmobile doen ook niks voor bestaande klanten moet je ook voor bellen en dan bieden ze je wat aan.

Alle providers doen het zelfde.


Dat ik ze belde kreeg ik toch wel goeie aanbieding van ze scheeld toch de helft van de kosten voor een jaar. (50% voor een jaar)

Maar Ziggo en Tmobile doen ook niks voor bestaande klanten moet je ook voor bellen en dan bieden ze je wat aan.

Alle providers doen het zelfde.

Vanaf deze maand ( Augustus) krijgen Bestaande Ziggo-klanten een jaar lang gratis ESPN compleet plus de eerste 3 maanden €10,- korting per maand.

Vorige jaar moesten Ziggo klanten als tegenprestatie vrienden of familie overhalen om lid te worden bij Ziggo om in aanmerking te komen voor kortingen, dit jaar is dat niet nodig.


Dat ik ze belde kreeg ik toch wel goeie aanbieding van ze scheeld toch de helft van de kosten voor een jaar. (50% voor een jaar)

Maar Ziggo en Tmobile doen ook niks voor bestaande klanten moet je ook voor bellen en dan bieden ze je wat aan.

Alle providers doen het zelfde.

Vanaf deze maand ( Augustus) krijgen Bestaande Ziggo-klanten een jaar lang gratis ESPN compleet plus de eerste 3 maanden €10,- korting per maand.

Vorige jaar moesten Ziggo klanten als tegenprestatie vrienden of familie overhalen om lid te worden bij Ziggo om in aanmerking te komen voor kortingen, dit jaar is dat niet nodig.

ESPN vind ik nou niet spannend moet je daar wel van houden ;)

heb ik liever jaar lang korting op tv en me hele abonnement (levert meer op)

 


Hallo @J.D.P KPN doet maandelijks wat voor bestaande klanten, de nieuwsbrief goed in de gaten houden.

 


Het is bijna lachwekkend hoe moeilijk mensen doen over de prijs van een internetverbinding.  Voor heel veel mensen is het een eerste levensbehoefte.  Het moet snel zijn, storingsvrij zijn, alles moet maar gratis geïnstalleerd worden etc. Maar het moet vooral weinig kosten.  Dat een liter bier in de kroeg € 14,00 kost vinden we geen probleem. Althans daar hoor ik nooit iemand om korting vragen. 


Het is bijna lachwekkend hoe moeilijk mensen doen over de prijs van een internetverbinding.  Voor heel veel mensen is het een eerste levensbehoefte.  Het moet snel zijn, storingsvrij zijn, alles moet maar gratis geïnstalleerd worden etc. Maar het moet vooral weinig kosten.  Dat een liter bier in de kroeg € 14,00 kost vinden we geen probleem. Althans daar hoor ik nooit iemand om korting vragen. 

Dat doet de kroegbaas wel hoor die krijgt fixe korting van de brouwerij en anders vragen ze daar zeker om


Ik bedoel uiteraard de eindgebruiker @MennoG78 😉


Hallo @Joep1965  en @MennoG78 , even off-topic, waar gebeurd, net voor de vakanties.

Bij een cafetaria waar wij soms een hapje komen eten, komen ook veel jongelui, veelal boeren zonen, van het ROC wat eten en (bier) drinken. meestal merk A, want merk B lusten ze niet.

De eigenaar bleef door de uitblijvende vraag naar merk B met een te grote voorraad zitten en om het na de uiterste verkoopdatum niet weg te hoeven gooien, bood hij de jongens het merk B voor slechts €1- per flesje aan. Voor dat geld drinken die jongens blijkbaar alles en was de uitbater binnen mum van tijd door zijn voorraad heen.😂🤣

nu weer on-topic


Heb jij dat bier ook geproefd @JanD 😅


Heb jij dat bier ook geproefd @JanD 😅

Ik drink geen bier, ik zou het haast gaan doen voor dat geld.😎


Hallo @J.D.P KPN doet maandelijks wat voor bestaande klanten, de nieuwsbrief goed in de gaten houden.

 

Ik heb op 2 reacties gereageerd waarvan de eerste ik de klantenservice van kpn gelijk geeft en op de tweede beweerde iemand dat ziggo  en Tmobile geen kortingen gaf aan bestaande klanten, wat ik tegenspreekt omdat het niet waar is.

Ik heb niets beweerd  of genoemd waar ik niet tevreden bent hoe kpn zijn vaste klanten behandeld,nogmaals ik heb enkel gereageerd op beweringen van anderen.en op beiden ben ik niet mee eens.


Dat ik ze belde kreeg ik toch wel goeie aanbieding van ze scheeld toch de helft van de kosten voor een jaar. (50% voor een jaar)

Maar Ziggo en Tmobile doen ook niks voor bestaande klanten moet je ook voor bellen en dan bieden ze je wat aan.

Alle providers doen het zelfde.

Vanaf deze maand ( Augustus) krijgen Bestaande Ziggo-klanten een jaar lang gratis ESPN compleet plus de eerste 3 maanden €10,- korting per maand.

Vorige jaar moesten Ziggo klanten als tegenprestatie vrienden of familie overhalen om lid te worden bij Ziggo om in aanmerking te komen voor kortingen, dit jaar is dat niet nodig.

ESPN vind ik nou niet spannend moet je daar wel van houden ;)

heb ik liever jaar lang korting op tv en me hele abonnement (levert meer op)

 

Je roeptoeter een paar dagen geleden dit: Maar Ziggo en Tmobile doen ook niks voor bestaande klanten.

Toen was je antwoord dat ziggo en Tmobile niets deed voor bestaande klanten en nu worden bestaande klanten van ziggo beloond en wat is je antwoord? 

ESPN vind ik nou niet spannend moet je daar wel van houden 

heb ik liever jaar lang korting op tv en me hele abonnement (levert meer op)