Het blijft toch waardeloos dat een aanbieding zoals SuperUnlimited voor €25,- niet voor bestaande klanten is en inmiddels €27,50 kost terwijl ik door een “Inflatiecorrectie” nu €27,35 voor Unlimited300 betaal die nu wordt aangeboden voor de originele €25,- die ik ooit 2 jaar geleden betaalde bij het afsluiten.
Prijzen gaan alleen om hoog vanwege “Inflatie” maar worden daarna onder dezelfde voorwaarden en prijs aangeboden voor nieuwe klanten.
Vernieuwen of upgraden is niet mogelijk terwijl als je de stappen volgt (waarbij een 1 blijkbaar geen geldig cijfer is bij de SMS verificatie) je op de stap uitkomt: "Je kunt je huidige Sim Only abonnement op elk moment wijzigen in MijnKPN”, heel leuk: maar dan alleen voor ongunstigere voorwaarden waardoor ik MEER moet betalen voor MINDER data.
En dan heb ik het niet over tablets, TV's en andere welkomstcadeaus, ik snap ook wel dat je niet iedere klant om de 2 jaar een nieuwe TV kan sturen, maar gewoon korting of een eerlijke aanbieding ipv: “haha je bent al bestaande klant dikke F voor jou, jij betaald €2,50 extra iedere paar maanden”
Uitgaande van deze reactie.
“Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!”
Maar mijn ervaring is juist dat ik in 2 jaar dat ik KPN klant ben toch ineens bijna €8,- per maand extra betaal voor exact dezelfde diensten.
Wat heeft KPN tegen bestaande klanten?