Skip to main content

waarom  is mijn abonement 20 euro duurder

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

waarom  is mijn abonement 20 euro duurder

niets is aan de factuur veranderd

 

Admin: meeverplaatst


Goedemorgen @jadero 47 en bedankt voor jouw bericht!

Waarom jouw factuur deze maand 20 euro hoger is uitgevallen, durf ik vanaf hier niet te zeggen. Het beste kun je daarvoor even bellen met onze helpdesk en die kun je bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


waarom  is mijn abonement 20 euro duurder

niets is aan de factuur veranderd

 

Admin: meeverplaatst

Weet je dit 100% zeker? 


Leg de laatste en vorige factuur eens naast elkaar en zoek de verschillen @jadero 47 , dan moet die €20 boven water komen.

 


En weet je al iets meer @jadero 47


Hoe kan het dat mijn factuur deze maand 18 euro duurder uitvalt en nog doodleuk een mail met inflatie verhoging er achteraan. Dat betekend ruim 20 euro ineens meer betalen. Inflatie verhoging kan ik begrijpen maar waarom in godsnaam 2 tientjes er ineens bij !! Weet je hoeveel geld dit is voor iemand met uitkering afhankelijk van internet. Dit is schofterig veel geld ineens. Al jaren klant maar zal toch verder moeten gaan zoeken, zoals vele andere kpn klanten gaan doen. Niks van uitleg te zien op factuur, gewoon een bak geld er bovenop. Schandalig !!!!!!!!


Heb je al op pagina 2 van de factuur naar de kostenspecificatie gekeken?

Heeft dat jouw vraag beantwoord?


Jazeker, in mijn abonnement is niets veranderd, alleen de bedragen zijn van alle onderdelen omhoog gegaan.


Jazeker, in mijn abonnement is niets veranderd, alleen de bedragen zijn van alle onderdelen omhoog gegaan.

Heb je echt op pagina twee van jouw factuur gekeken want je zult echt geen inflatiecorrectie van 18 euro hebben gehad. Er zal dus wel een andere reden zijn en dat kan je dus terugvinden in die kostenspecificatie. Plaats hier anders eens screenshots van alleen de kostenspecificaties van jouw laatste factuur en jouw voorlaatste factuur.


 


De eerste schermafdruk heeft een afwijkende factuurperiode. 15 juni tot 22 juli. Dat is dus meer dan een maand. Dat is een week extra. Vraag me niet waarom.


Jouw factuurdatum wordt met 8 dagen verschoven van de 15e naar de 23e en dus is deze factuur voor 8 extra dagen.


Is het dan volgende maand weer 69 euro ?


Is het dan volgende maand weer 69 euro ?

Niet helemaal, er zal nog wel een inflatiecorrectie van 3,8% op komen.


Oke, dat begrijp ik. Ik zat helemaal in zak en as maar dat is het dus. Vind dat wel raar dat deze datum anders is, was mij zelf nog niet opgevallen. Heel veel dank voor uw hulp, er valt een kleine last van mijn schouder. Echt super veel dank voor jullie hulp !!!


U zou goedkoper uit kunnen zijn. Bij de nieuwste abonnementsvorm kost 100 mbit € 42,50. De eerste tv ontvanger € 12,50 en de 2de 5 euro. Maakt 60 euro per maand. Het pluspakket krijgt u net zo goed gratis, ik ga er tenminste vanuit dat u een mobiel abonnement bij KPN heeft? Ook gratis opnemen blijft.

Gebruikt u KPN Veilig? Dat zit er niet meer bij.

En u krijgt de TV+ ontvanger. Dat is wel een puntje van aandacht. Die werkt iets anders dan uw huidige ontvanger. 

En u krijgt een nieuw jaarcontract. Overstappen naar deze nieuwe abbonementsvorm kan alleen als u nu geen jaarcontract heeft.


Dat is iets om over na te denken. Het is allemaal zo ingewikkeld en ben bang dat het dan zo anders is.


Dat is iets om over na te denken. Het is allemaal zo ingewikkeld en ben bang dat het dan zo anders is.

Ja, de TV+ ontvanger is zeker anders. Heeft u misschien iemand in de familie die deze ontvanger al heeft?


Nee niet dat ik weet


@jadero 47 heb je misschien toevallig in mei de betaal periode onlangs gewijzigd. Dus dat kpn later afschrijft ongeveer eind vd maand ipv midden in de maand. Ik had dit nl ook gehad ern tijd geleden. Dit lijkt er sterk op maar misschien heb ik het mis..


Reageer