Skip to main content

Ik heb een Hussel 200 abonnement voor 52 euro. Mijn snelheid was omhoog gegaan van 200 naar 1 GB.

Ik betaal daarvoor dus nog steeds 52 euro excl. de extra's.
Mijn zoon heeft een Hussel 50 abonnement voor 44 euro. Ook hij heeft nu 1 GB snelheid.

Ik betaal dus 8 euro meer terwijl we dezelfde snelheid hebben.
Ik heb al geprobeerd mijn abonnement te wijzigen naar ook Hussel 50 voor 42,50.
Maar dat lukt niet. Wel heb ik nu 3 maand een korting van 10 euro maar daarna wordt het weer 52 euro.
Ook is mijn snelheid nu weer 200 MB.
Mijn vraag: Hoe kan ik hetzelfde krijgen als mijn zoon. Dus Hussel abonnement voor 44 euro en 1 GB snelheid.
Groeten
Evert Schuitert

Mijn vraag: Hoe kan ik hetzelfde krijgen als mijn zoon.

Dat kan niet denk ik. Uw zoon zal gratis 1 gbit gekregen hebben vermoed ik. Dat doen de marketing mannetjes bij KPN. Die delen zulke acties bij willekeurige klanten uit. Als u niet tot tot de gegadigden behoort, dan kunt u dat niet krijgen.


Niet leuk en zeker niet rechtvaardig.

Gelijke monniken, gelijke kappen zal ik maar zeggen.
Je gaat toch niet lukraak de een meer laten betalen dan de ander voor hetzelfde product?

@Nick83 
Ik weet niet of jij een medewerker van KPN bent, maar ik ben het hier niet mee eens.
Moet ik nu een klacht ergens neerleggen of kan ik ook in contact komen met iemand die dit voor mij kan aanpassen?
Groeten
E.J. Schuitert 


Gelijke monniken Gelijke kappen zou ook kunnen betekenen dat uw zoon meer gaat betalen😉  Blijkbaar is het normaal tegenwoordig dat mensen geen extraatje wordt gegund zonder zelf hebzuchtig te worden. 


Hoi @Eppie123, het kan inderdaad zijn dat abonnementen die op elkaar lijken toch verschillende bedragen hebben. Het kan zijn dat het pakket net wat anders is (ondanks dat de naam op elkaar lijkt), het kan zijn dat hij een andere actie gebruikt heeft bij het afsluiten. Er zijn meerdere voorbeelden te bedenken waardoor het kan verschillen.

De actie die je hebt is afhankelijk van het moment waarop het abonnement is afgesloten, dat is niet iets wat later gewijzigd kan worden. Dan zijn zowel de monnik als de kap anders.