Skip to main content

WAAROM IS NORMAAL COMMUNICEREN VIA MAIL NIET MOGELIJK EN WAAROM IS MIJN ALLES IN EEN PAKKET NU TOCH WEER BIJNA TWEE MAAL ZO DUUR

MIJN ERGERNIS KOMT UIT DIE MANIER WAAROP KPN ALLES ZO HEEFT GEMAAKT DAT JE EIGENLIJK WAT ZOU MOETEN KOPEN . BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, NIET VRIENDELIJK.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

EN DAT TERWIJL IK AL 40 JAAR TROUWE KLANT BEN , EN OOK ALLE MOBIELE DINGEN HIER HEB ONDERGEBRACHT, HET LIJKT ER OP DAT KPN ZIJN KLANTEN NIET ECHT WAARDEERD. WEL ZOETHOUDEN MET ZG. EXTRA`S DIE LATER OOK GEWOON WEER GELD KOSTEN. 

Laat ik niet beginnen met beantwoorden van de frustraties ten aanzien van KPN die wij delen, maar even reageren op het inhoudelijke probleem.

KPN verkoopt pakketten en als je lang bij KPN blijft worden die automatisch duurder. Wij kennen jou pakket niet, maar de nieuwere pakketten zijn gewoon goedkoper. (Behalve als je echt alles gebruikt van jouw bestaande abonnement). 

Het is niet moeilijk dit aan te passen. Op deze pagina https://www.kpn.com staat een knop service. Tegenwoordig is alles redelijk goed te vinden om meer optimaal van je abonnement gebruik te maken. 

Wat natuurlijk ontbreekt is een mogelijkheid om met KPN (Een privaat persoon zoals ik is naturlijk geen KPN) hierover te communiceren. Tevens geen vastlegging van wat je doet.

 


“ WAAROM IS NORMAAL COMMUNICEREN VIA MAIL NIET MOGELIJK“
KPN biedt helaas niet de mogelijkheid om ze te e-mailen. Wel kun je contact opnemen via forum, Facebook, X of telefonisch via het nummer 0800-0402. Ondanks dat je ze niet kunt e-mailen toch nog legio mogelijkheden om ze te bereiken. bron

“WAAROM IS MIJN ALLES IN EEN PAKKET NU TOCH WEER BIJNA TWEE MAAL ZO DUUR“
Vergelijk de specificaties van de facturen (1 oude factuur en 1 nieuwe factuur).

“ MIJN ERGERNIS KOMT UIT DIE MANIER WAAROP KPN ALLES ZO HEEFT GEMAAKT DAT JE EIGENLIJK WAT ZOU MOETEN KOPEN .”
KPN bied diensten en goederen aan. Aan u de keuze of u deze diensten en/of goederen wilt afnemen voor de voorgestelde prijs en voorwaarden.

“BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, NIET VRIENDELIJK.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!“
Het onnodig gebruik van hoofdletters op internet word gezien als onbeleefd.

“EN DAT TERWIJL IK AL 40 JAAR TROUWE KLANT BEN“ 
Bij de meeste providers ligt de aandacht op het binnenhalen van nieuwe klanten (bijvoorbeeld via korting en/of dure cadeaus) en minder op het vasthouden van bestaande klanten.

“EN OOK ALLE MOBIELE DINGEN HIER HEB ONDERGEBRACHT”
Dit kan zorgen voor een korting. Echter word het hierdoor ook lastiger om eventueel over te stappen.

“HET LIJKT ER OP DAT KPN ZIJN KLANTEN NIET ECHT WAARDEERD. WEL ZOETHOUDEN MET ZG. EXTRA`S DIE LATER OOK GEWOON WEER GELD KOSTEN.“
De aandacht ligt vooral op het binnenhalen van nieuwe klanten en minder in het behouden van bestaande klanten.

Verder zijn de prijzen door bijvoorbeeld inflatie gestegen. Inflatiecalculator
KPN is een bedrijf met aandeelhouders die graag rendement krijgen op hun investering. 
Je kan overstappen op een andere provider en over een jaar als nieuwe klant terug komen.
Je kan KPN opzeggen, mogelijk word er dan een korting voorgesteld om u te behouden als klant.
Je kan kijken of onderdelen van het huidige abonnement kunnen komen te vervallen.
Succes