Skip to main content

-

Hier vind u de contactmogelijkheden. Hou er rekening mee dat de wachtijd veel langer is dan telefonisch contact.  Ook via dit forum  gaat het sneller.  Kunnen we u hier helpen?


Ik vind het “bijzonder” dat er geen schriftelijke contact mogelijkheden zijn via bericht, mail of formulier.

Het communiceren via mail is enorm inefficiënt en daarmee verschrikkelijk duur.

De initiële vraag van de consument is veelal niet duidelijk genoeg om direct een goed en éénduidig antwoord te kunnen formuleren. Er zijn vast en zeker extra vragen voor nodig om een goed beeld van wat de abonnee nodig heeft en dat kost veel tijd.

Het formuleren van een antwoord kost ook veel meer tijd omdat het feitelijk in één keer duidelijk moet zijn.

Het is mijns inziens dan ook volstrekt logisch dat bedrijven die de consument als klant hebben zo weinig mogelijk support via mail willen bieden.


Ik vind het “bijzonder” dat er geen schriftelijke contact mogelijkheden zijn via bericht, mail of formulier.

Het communiceren via mail is enorm inefficiënt en daarmee verschrikkelijk duur.

De initiële vraag van de consument is veelal niet duidelijk genoeg om direct een goed en éénduidig antwoord te kunnen formuleren. Er zijn vast en zeker extra vragen voor nodig om een goed beeld van wat de abonnee nodig heeft en dat kost veel tijd.

Het formuleren van een antwoord kost ook veel meer tijd omdat het feitelijk in één keer duidelijk moet zijn.

Het is mijns inziens dan ook volstrekt logisch dat bedrijven die de consument als klant hebben zo weinig mogelijk support via mail willen bieden.

Zo wbj jij bent van mening dat het schriftelijk benaderen inefficiënt en duur is . Dit is de mening van van een persoon of KPN . Daar zit jerimoow en ik niet op te wachten. Jij valt in de categorie katvangers van KPN die als functie heeft antwoorden te geven op het forum en daar dan korting te krijgen van KPN voor het pakket wat je bij KPN huurt . Of je bent  een medewerking klantenservice die deze standaard antwoorden moet geven . 

Voor mij is het volgende duidelijk geworden.

KPN is een bedrijf geworden waar de klant niet meer telt en zoveel mogelijk wil weren .. Mijn mening wordt gevormd door het onderstaande . 

  • Veel uitkeren aan de de 49% aandeelhouders die in het buitenland gevestigd zijn 
  • de tv overspoelen met hele dure reclameboodschappen zowel bij de commerciële als de npo 
  • veel sponsering van hele dure topclubs om het imago op te vijzelen  .
  • Er in Nederland geen concurrentie dus dan kan je met de klant alles  doen wat je wil .
  • Dat wordt veroorzaakt  door een duopolie in Nederland diegene die de kabel heeft is de baas 
  • Wat rest de klant als KPN niet meer schriftelijk te benaderen is een klacht in te dienen bij de ACM  ( het keffertje van de overheid die niet mag bijten )

Je weet niet wat je zegt @meel1950 
Er is geen een provider waar je met email je klacht of vraag kunt stellen, om die reden wat @wjb juist verwoord.
Jammer dat het antwoord niet is wat je wilt horen, maar het is wel het juiste antwoord.


Je weet niet wat je zegt @meel1950 
Er is geen een provider waar je met email je klacht of vraag kunt stellen, om die reden wat @wjb juist verwoord.

Nog een goed lezen dan weet je wat ik bedoel  ook zo medewerker incognito 


Zo wbj jij bent van mening dat het schriftelijk benaderen inefficiënt en duur is . Dit is de mening van van een persoon of KPN .

Het schriftelijk benaderen is inderdaad zeer inefficiënt en duur en dat is uiteraard de mening van een persoon.

 

Jij valt in de categorie katvangers van KPN die als functie heeft antwoorden te geven op het forum en daar dan korting te krijgen van KPN voor het pakket wat je bij KPN huurt .

Dit is echt pure onzin.

 

Of je bent  een medewerking klantenservice die deze standaard antwoorden moet geven . 

Ik ben, net als jij, gewoon een klant van KPN en medelid van dit forum.

Als je mijn profiel leest dan kan je zien dat ik sinds 2006 directeur/eigenaar ben van een softwarebedrijf.


Zo wbj jij bent van mening dat het schriftelijk benaderen inefficiënt en duur is . Dit is de mening van van een persoon of KPN .

Het schriftelijk benaderen is inderdaad zeer inefficiënt en duur en dat is uiteraard de mening van een persoon.

 

Jij valt in de categorie katvangers van KPN die als functie heeft antwoorden te geven op het forum en daar dan korting te krijgen van KPN voor het pakket wat je bij KPN huurt .

Dit is echt pure onzin.

 

Of je bent  een medewerking klantenservice die deze standaard antwoorden moet geven . 

Ik ben, net als jij, gewoon een klant van KPN en medelid van dit forum.

Als je mijn profiel leest dan kan je zien dat ik sinds 2006 directeur/eigenaar ben van een softwarebedrijf.

Ik kan ook een heel mooi profiel maken . Je stelt dat je directeur bent maar duidelijk een die niet tegen kritiek kan. 


Man man wat een trieste reacties @meel1950 . Waarom moet dat nou op deze toon? Is het nou echt zo moeilijk om aardig te zijn tegen een ander?


Ik kan ook een heel mooi profiel maken . Je stelt dat je directeur bent maar duidelijk een die niet tegen kritiek kan. 

Waaruit concludeer jij dat ik niet tegen kritiek zou kunnen?


Deze reacties zijn teleurstellend richting wjb, terwijl wjb alleen maar wilt helpen. Ik ben het zeker eens dat er altijd nog een manier tot schriftelijk contact moet zijn tijdens escalaties. Dat hebben lang niet alle bedrijven meer en dat is een probleem, helemaal mee eens. Alleen KPN heeft dat wel en werkt best goed.

De toon alleen al en alle andere onzin dingen die er bij gehaald worden, maken je punt alleen maar zwakker. En dat is jammer en bereik je volgens mij helemaal niks mee.


Man man wat een trieste reacties @meel1950 . Waarom moet dat nou op deze toon? Is het nou echt zo moeilijk om aardig te zijn tegen een ander?

Nee hoor ik was niet zo onaardig . Maar jij denkt echt dat een directeur zich bezig houd met deze zaken op een forum van een ander bedrijf.  En kijk hoe druk wbj er mee is en hoeveel antwoorden er door hem worden gegeven .Uit onderzoek is gebleken dat bedrijven ook hun klantenservice op deze manie laten integreren in forums.  


Deze reacties zijn teleurstellend richting wjb, terwijl wjb alleen maar wilt helpen. Ik ben het zeker eens dat er altijd nog een manier tot schriftelijk contact moet zijn tijdens escalaties. Dat hebben lang niet alle bedrijven meer en dat is een probleem, helemaal mee eens. Alleen KPN heeft dat wel en werkt best goed.

De toon alleen al en alle andere onzin dingen die er bij gehaald worden, maken je punt alleen maar zwakker. En dat is jammer en bereik je volgens mij helemaal niks mee.

Beste jeff bedankt voor je mening maar lees mij reactie op joep  1965 dan wordt het duidelijk waarom ik zo reageer 


Hallo allemaal, 

Ik reageer hier even om de situatie on topic te houden en te voorkomen dat het persoonlijk wordt. 

@meel1950 Op het KPN forum helpen klanten vooral klanten. Sommige klanten zijn daar enthousiaster in dan anderen. 

Soms zijn deze klanten (terecht) kritischer dan anderen. Soms zijn ze het ook eens met de gang van zaken of leggen ze uit waarom bepaalde dingen op deze manier gaan. 

Deze forumgebruikers blijven echter gewoon klanten, die net zoveel voor hun abonnement betalen als anderen. 

Ze proberen alleen anderen op het forum te helpen, net als dat @huistijger @wjb en de anderen jou proberen te helpen. 

Ik zou je dan ook willen vragen om niet persoonlijk te worden richting andere forumgebruikers. 

Als je een vraag hebt kun je hiervoor een eigen topic openen. 

Hier zal dan ook waarschijnlijk eerst gereageerd worden door mede forumgebruikers. Mochten zij er niet uit komen springt dan een moderator bij. 


Hallo allemaal, 

Ik reageer hier even om de situatie on topic te houden en te voorkomen dat het persoonlijk wordt. 

@meel1950 Op het KPN forum helpen klanten vooral klanten. Sommige klanten zijn daar enthousiaster in dan anderen. 

Soms zijn deze klanten (terecht) kritischer dan anderen. Soms zijn ze het ook eens met de gang van zaken of leggen ze uit waarom bepaalde dingen op deze manier gaan. 

Deze forumgebruikers blijven echter gewoon klanten, die net zoveel voor hun abonnement betalen als anderen. 

Ze proberen alleen anderen op het forum te helpen, net als dat @huistijger @wjb en de anderen jou proberen te helpen. 

Ik zou je dan ook willen vragen om niet persoonlijk te worden richting andere forumgebruikers. 

Als je een vraag hebt kun je hiervoor een eigen topic openen. 

Hier zal dan ook waarschijnlijk eerst gereageerd worden door mede forumgebruikers. Mochten zij er niet uit komen springt dan een moderator bij. 

Rutger van kpn ik begrijp het.Maar het feit dat jij nu als moderator ingrijpt in de maakt het duidelijk dat KPN geen kritische geluiden accepteert. 


meel1950 schreef:

Maar het feit dat jij nu als moderator ingrijpt in de maakt het duidelijk dat KPN geen kritische geluiden accepteert. 

Als jij kritiek had gehad op KPN dan was er niet ingegrepen door een moderator van KPN maar dat gebeurt nu dus wel omdat jij jouw kritiek niet richt op KPN maar op anderen die ook gewoon klant van KPN en medelid van dit forum zijn.


Precies wat @wjb aangeeft @meel1950; in onze KPN community huisregels (klik!) wordt benoemd dat het niet de bedoeling is om andere forumgebruikers op de persoon aan te vallen, iets dat jij in meerdere berichten wel hebt gedaan. Ik kan me voorstellen dat je nog niet op de hoogte was van de huisregels, neem ze dus vooral even goed door 🙂

 


Reageer