Skip to main content

De tijdelijke actie met de gratis TV is afhankelijk van de postcode check. Als ik de postcode invoer is de TV voor mij niet beschikbaar om te kiezen, al voldoe ik aan alle voorwaarden. Ik woon in eenĀ appartementen complex en alle adressen om mij heen werken wel als ik het check. Ook als ik de toevoeging van mijn adres naar iets fictiefs verander werkt het wel. Wat kan ik hier aan doen of wat is de rede dat het niet werkt?Ā 

Hallo @Koen SchenkĀ als je i.p.v. de tv voor de korting kiest zou het ook niet moeten lukken, klopt dat?

Ā 


Dat lukt wel, keuze uit de wifi punten of de korting, maar niet de tv of de soundbar


Even voor de duidelijkheid ... u zit nu bij een andere provider? Ziggo ofzo?

Heeft u eerder al eens een KPN thuis abonnement gehad?


Hallo @Koen SchenkĀ dan kan het dus zijn dat die producten niet (meer) beschikbaar zijn, het is in de regel bij dat soort acties op-is-op en weg-is-weg, jammer, maar helaas.

Ā 

Ā 


@Nick83Ā ik zit momenteel bij Ziggo inderdaad, in het verleden ook. @JanDĀ Dat zou niet verklaren waarom hij bij andere adressen (of fictief met een andere letter) het wel doet. Dit geld ook voor de buren bijvoorbeeld.Ā 


Tja... het is wel van belang dat hier dan snel een KPN medewerker naar kijkt. Want maandag is de actie al weer over. Als er dan pas een KPN medewerker naar kijkt gaat u die tv niet meer krijgen.


Hi @Koen Schenk! De snelste manier om dit uit te laten zoeken is doorĀ te bellen met 0800-0402. Als je het liever via het forum op wilt lossen wil ik er graag even naar kijken voor je.

Vul daarvoor nog wel je profiel in. Geef hier dan een seintje wanneer je dit gedaan hebt.Ā 

Laat ook nog weten of er bijzonderheden zijn met het huisnummer. Of bijvoorbeeld ooit een extra toevoeging is aangemaakt. Of dat er in het verleden met andere diensten problemen zijn geweest waarbij er iets met het huisnummer aan de hand was.

Ā 

Ā 


@Bram_Ā Profiel is ingevult, note; ik ben natuurlijk nog geen klant van kpn. Deze toevoeging is inderdaad ooit veranderd geweest, voorheen was het 1 woning. Nu 2. Met Ziggo waren er in het begin ook problemen, maar dit is opgelost. geen idee hoe. Ik zal morgen ook eens bellen maar aangezien het een online only actie wasĀ konden ze me aan de telefoon de vorige keer niet helpen.Ā 


@Koen SchenkĀ : Morgen is 0800-0402 hiervoor gesloten.Ā 


@Koen SchenkĀ ik heb voor je gekeken. Om dit op te lossen moet ik een onderzoek instellen. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit onderzoek niet voor het einde van de actie is afgelopen.Ā 

Wel kan ik kijken wat in dit soort gevallen mogelijk is. Gezien je wel aangeeft klant te willen worden op dit moment. Maar ik kan geen toezeggingen doen.Ā 

Ter bevestiging, heb je op enig moment in de woning een aansluiting gehad van een andere aanbieder dan Ziggo? Een aanbieder die levert over VDSL of glasvezel verbinding?

Ā 


Oei. Nou, voor de deal van dit weekend (30 juni t/m 2 juli) gaat dat onderzoek niet lukken. Die afdeling is er pas maandag weer. Maar er is de laatste tijd wel (veel) vaker de weekenddeal met de tv geweest.Ā 


@Bram_Ā Alvast bedankt voor je moeite en reacties. Als je zou willen kijken wordt dit enorm geaprecieerd. Er ligt alleen coax in de woning, ze zijn op dit moment pas glasvezel aan het aanleggen namelijk. Voorzover ik weet isĀ op dit adres altijd ziggo geweest. En ter bevestiging, ik ben inderdaad van plan klant te worden.Ā 


Ok. Dus het kan nog vele maanden duren voordat u Ć¼berhaupt een werkende KPN verbinding zal hebben? Dan kan ik wel begrijpen dat u niet voor deze actie in aanmerking komt. Want dan moeten ze die tv ook maanden voor u apart houden. Daar zitten ze niet op te wachten...


Uw woning is nu niet voorzien van een koper-aansluiting van kpn begrijp ik? Die is bij de splitsing op het ā€˜andereā€™ adres terecht gekomen?

Dan heeft u nu geen kpn aansluiting in huis en zal het systeem dus ook geen abonnement aanvraag kunnen doorlopen.

Hopelijk komt er nu dan wel een aansluiting met de aanleg van glasvezel. Maar zoals Nick83 al opmerkt kan dat nog even duren. Tussen de eerste brief (aankondiging) en dat ie er daadwerkelijk zat en werkt zat hier 7 maanden.


Ik denk dat ik de eerste brief van Digitale Stad ook al 7 maanden geleden gekregen heb en er is nog helemaal niets. Als ik volgend jaar kerst glasvezel heb mag ik blij zijn denk ik šŸ˜„


brief van Digitale Stad

Bij Glasdraad werken ze kennelijk aanmerkelijk vlotterĀ @Nick83Ā šŸ˜œ.

Ik was overigens volkomen verrast door de aanleg hier. Met 200 Mb/s DSL had ik het nog lƔng niet verwacht.

Overigens had ik geen pairbonding dus 'ā€™maar'ā€™ 100 Mb/s lijn.Ā 

Abo 50/5: praktijk 70/30. Via glas nu 70/70.


@Bram_Ā Alvast bedankt voor je moeite en reacties. Als je zou willen kijken wordt dit enorm geaprecieerd. Er ligt alleen coax in de woning, ze zijn op dit moment pas glasvezel aan het aanleggen namelijk. Voorzover ik weet isĀ op dit adres altijd ziggo geweest. En ter bevestiging, ik ben inderdaad van plan klant te worden.Ā 

@Koen SchenkĀ je geeft hier aan dat je alleen COAX hebt, geen glasvezel. Maar is er ook geen koper ISRA punt in de woning?Ā 

Als dit wel een geval is, maak hier dan een foto van. Zet die foto in dit topic. Dan stuur ik het door naar de juiste afdeling. Die stuurt op haar beurt een monteur om te zien hoe alles in de verdeelkast is geregeld.Ā