Skip to main content

Ik heb een lopend 1gb internet abonnement.

Ik zag online dat er nu een mogelijkheid is om Netflix icm 1gb internet af te sluiten als combideal, deze wordt aangeboden naast de entertainment korting.

Ik wil heel graag gebruik maken van dit aanbod maar bij de telefonische klantenservice konden zij dit niet doen omdat ik al een contract heb lopen?

Klopt dit want dit voelt niet goed? Ik vind het erg raar dat klanten die nu een contract af sluiten van zowel entertainment korting als de combideal kunnen afsluiten. Dit terwijl ik bij mijn lopende 1gb abonnement geen netflix met combideal kan afsluiten.

Hoe lang loopt je contract nog? Bij verlenging kan je hier namelijk wel gebruik van maken.


Dat is het zure van het verhaal. Mijn abonnement is vorige maand verlengd, en nu krijg je deze actie...


Voelt niet eerlijk!


Voelt niet eerlijk!

Acties moeten op Ăºn moment ingezet worden….. Soms komt dat voor iemand ongelukkig uit. Uit concurrentie overwegingen (vnml Ziggo) worden acties of nieuwe combi's nooit eerder vermeld dan moment van introductie.

Ben tester van de TV+ box (geweest). De abonnementen en introductie daarmee op 23 januari overvielÂ Ă¡lle testers totaal! Aangezien we de box ook nog niet rijp vonden. Maar ja, commerciĂ«le overwegingen wogen duidelijk zwaarder.