Skip to main content

Ik probeer het hier ook nog maar een keer: waarom is het zo moeilijk voor KPN om bij verhuizing op 2 adressen (uiteraard tegen betaling) internet en TV te hebben? Het is toch logisch dat bij een verhuizing er gewerkt wordt in het nieuwe huis en je daar ook dezelfde faciliteiten wil hebben die je nog op het oude adres hebt. Daarnaast is er voor nieuwe klanten een aanbieding van 6 maanden internet voor 35,00 euro. Als je een verhuizing aanmeldt heb je geen recht op die korting. Je loyaliteit als abonnee wordt door KPN dus niet gewaardeerd?@! Wat is hier nu de beste oplossing voor. We hebben behalve internet en TV, ook twee mobiele abonnement waardoor er op het huidige adres een korting wordt gegeven. Als ik een nieuwe aanvraag doe, voor het nieuwe adres, staan de mobiele abonnement nog geregistreerd op het oude adres. Hierdoor krijg ik op het nieuwe adres geen extra korting. Als ik de mobiele aansluitingen alvast laat verhuizen en het abonnement internet en TV op het huidige adres aan zou houden, heb ik op het oude adres geen voordeelkorting meer? H E L P

Sluit gewoon een nieuw abonnement af op het nieuwe adres. Dan krijgt u nieuwe apparatuur en welkomstkorting.

Dat uw mobiele abonnementen nog op het oude adres staan heeft alleen gevolgen voor het gratis Pluspakket en de Entertainmentkorting. Als u later de mobiele abonnementen verhuist zult u die alsnog krijgen.

Ook de emailadressen, indien u die gebruikt, kunt u over laten zetten naar het nieuwe abonnement. 


Dank je! Ik had zelf ook zoiets in gedachten:

Op het nieuwe adres een nieuw INTERNET abonnement afsluiten. Als we gaan verhuizen in september, de huidige Internet+TV aansluiting op het oude adres opzeggen, de mobiele abonnementen administratief laten verhuizen naar het nieuwe adres en op het nieuwe adres op de datum van verhuizing, het nieuwe internet abonnement “wijzigen” in INTERNET +  TV (of zou dat zo niet kunnen). 


(of zou dat zo niet kunnen). 

Dat kan prima 👍


Dank je! Ik had zelf ook zoiets in gedachten:

Op het nieuwe adres een nieuw INTERNET abonnement afsluiten. Als we gaan verhuizen in september, de huidige Internet+TV aansluiting op het oude adres opzeggen, de mobiele abonnementen administratief laten verhuizen naar het nieuwe adres en op het nieuwe adres op de datum van verhuizing, het nieuwe internet abonnement “wijzigen” in INTERNET +  TV (of zou dat zo niet kunnen). 

@ZWA dit is goed mogelijk. Hou wel rekening met de volgende dingen als je hiervoor kiest:

  • Je e-mailadressen zijn gekoppeld aan je klantnummer. Door het afsluiten van een nieuw abonnement krijg je een nieuw klantnummer. Alle KPN e-mailadressen kunnen achteraf overgezet worden. Maar als je het oude abonnement opzegt, geef dan duidelijk aan KPN aan dat je deze wilt behouden. Anders komen ze na een aantal maanden volledig te vervallen. Inclusief de inhoud van de webmail. 
  • Als je een huistelefoon hebt kan dit telefoonnummer maar op 1 abonnement tegelijk actief zijn. En het duurt vaak enige tijd voordat deze is overgezet. 
  • Controleer heel goed of je abonnement voorbij de einddatum van het huidige contract is. Als dit niet het geval is betaal je een boete om deze op te zeggen.
  • Ook als je niet meer binnen je contract valt heb je een maand opzegtermijn. Hou hier rekening mee bij het opzeggen van het oude abonnement.