Skip to main content

Mijn probleem is, dat ik na een verhuizing mijn glasvezel abonnement wilde meenemen. Dat wacht nu al meer dan een maand op een monteur. Volgens jullie administratie al geweest, dat soort fouten? Zelfs geen bericht. Wel afgesloten op het oude adres. Nergens internet. Nu kan ik elke week zelf contact opnemen met de klantendienst. Het enige dat ik krijg is 100gb op mijn GSM om iTV te gebruiken, maar dat is minder. Geen belgische TV bijvoorbeeld. En maar gewoon betalen voor interactieve TV en super wifi. Graag een oplossing KPN! Ik kan natuurlijk ook uitkijken naar een andere oplossing (andere provider). Jammer, en ik was op het oude adres zo tevreden...

Nee. Ze kunnen het fijn bekijken bij de kpn. Ziggo it will be. Morgen of overmorgen komt het modem. Kabel plus koper. F#ck glasvezel als het zo moet!


Dit is wel echt een flinke domper zeg 😑 Je zou toch denken dat ze een vergunning regelen voordat er een afspraak wordt gemaakt 🙁

Erg jammer dat we jou als klant kwijtraken maar ik geef je groot gelijk dat je het wachten zat bent @Rolant. Ik hoop dat het bij Ziggo allemaal wel goed gaat verlopen!