Skip to main content

Vroeger heb ik mijn mobiel abonnement van KPN geregistreerd op mijn oude mailadres. Nadat ik ook een TV/Internet abonnement heb aangeschaft heb ik alles gewijzigd naar een nieuw mailadres. In MijnKPN staat ook alles goed, echter krijg ik nu mijn mobiele facturen op mijn nieuwe mailadres en mijn TV/Internet facturen op mijn oude. Kunnen jullie dit controleren en rechtzetten zodat ik alleen nog bericht krijg op mijn nieuwe mailadres (die ingesteld staat op MijnKPN)?

Goedemorgen @Ba.V en welkom hier op ons forum!

Dat is natuurlijk niet praktisch om de facturen op verschillende mailadressen te ontvangen dus goed dat je hier melding van maakt. Dit kan ik voor je aanpassen zodat je voortaan alle facturen op hetzelfde mailadres ontvangt. Om dit aan te kunnen passen heb ik wel je gegevens nodig; zou jij voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :) 


Goedenavond @JanZ_ .

Bedankt voor je bericht en inderdaad dat is niet handig.

Hierbij heb ik het ingevuld echter ben ik benieuwd waarvoor dit nodig is aangezien hier geen e-mail bijstaat? Ik hoor graag van je terug.

 

Groeten,

Ba.V


Hoi @Ba.V :)
De reden dat ik je vroeg om je profiel in te vullen was zodat ik je klantdossier er ook even bij kan pakken om er zo voor te zorgen dat je de mails voortaan allemaal op hetzelfde mailaccount ontvangt!

Nu zie ik in je profiel een mailadres staan, ik neem aan dat je alle facturen ook op dit mailadres wenst te ontvangen?


Dag @JanZ_ ,

 

Oke, helder en dat klopt inderdaad. Daar zou ik graag van beide abonnementen mail op willen ontvangen. Ik hoor graag wanneer het is gelukt.


Dag @JanZ_ ,

 

Oke, helder en dat klopt inderdaad. Daar zou ik graag van beide abonnementen mail op willen ontvangen. Ik hoor graag wanneer het is gelukt.

Dankjewel @Ba.V alleen heb je nu een postcode ingevuld die bestaat uit 3 cijfers, vermoed een foutje. Als je dit voor me aan kunt passen naar de juiste postcode dan kan ik hiermee voor je aan de slag gaan :) 


Dag @JanZ_ ,

 

Bedankt voor je bericht en dat klopt. Hierbij heb ik het aangevuld, ik hoor graag wanneer het is opgelost.

 

Groeten,

Ba.V


Dag @JanZ_ ,

 

Bedankt voor je bericht en dat klopt. Hierbij heb ik het aangevuld, ik hoor graag wanneer het is opgelost.

 

Groeten,

Ba.V

Yes, bedankt voor de juiste gegevens; ik heb het meteen aangepast en voortaan zul je alle facturen op het juiste mailadres ontvangen @Ba.V :)