Skip to main content

Ik heb alle spullen, die in bruikleen zijn retour gestuurd naar het Antwoordnummer in Alphen a.d Rijn,

In de originele soos die ik bij de eerste keer heb gekregen zit alles, zelf met het experia modem, ik heb van mijzelf een frit!box. dus alle huur materiaal heb ik retour gestuurd via Track and trace, bewijs stukken liggen hier.

Gewoon je verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren. @Joop Tijnagel 


Heb de 0800 lijn gebeld en ze hebben er een logistieke notitie van gemaakt.


Het belachelijke is nog dat ze in de e-mail zeggen, we hebben 1 tv ontvanger retour, en geen 2e,

m.a.w ze hebben de doos wel degelijk ontvangen, maar totaal niet geregistreerd wat er in zat,


Het belachelijke is nog dat ze in de e-mail zeggen, we hebben 1 tv ontvanger retour, en geen 2e,

m.a.w ze hebben de doos wel degelijk ontvangen, maar totaal niet geregistreerd wat er in zat,

Gebeurt helaas vaker, irritant is het zeker.


Hoi @Joop Tijnagel, welkom op onze community!
Sorry voor het ongemak! Dit lijkt niet altijd helemaal goed te gaan in 1x. 


Als ik oude berichten bekijk ben ik de zoveelste die dit gebeurt


Als ik oude berichten bekijk ben ik de zoveelste die dit gebeurt

Klopt, kan gebeuren helaas!


Dan is het een rotzooi bij logistiek, hele doos met alles erin 2 tv ontvangers 2 wifi versterkers kabel en 1 experiabox in de doos een inhoudelijke erbij met mijn klantnummer dus zeer  slordig


Inhouds lijst ipv inhoudelijke 


Dan is het een rotzooi bij logistiek, hele doos met alles erin 2 tv ontvangers 2 wifi versterkers kabel en 1 experiabox in de doos een inhoudelijke erbij met mijn klantnummer dus zeer  slordig

Eens, zo moet je niet met klanten omgaan. En het lijkt me niet zo ingewikkeld om het anders te doen. Het is maar waar je prioriteiten liggen denk ik.


Soms kruisen bepaalde zaken elkaar gewoon, doe je niks aan..
Ook kan er een achterstand zijn i.v.m de vakantie periode enzv.
De post raakt wel eens wat kwijt.
We zijn allemaal mensen aan het einde van de dag.

 

Eens, zo moet je niet met klanten omgaan. En het lijkt me niet zo ingewikkeld om het anders te doen. Het is maar waar je prioriteiten liggen denk ik.

Ik zou zeggen solliciteer en maak de veranderingen binnen het externe verwerking bedrijf waarmee jij denkt dat dit onmogelijk is! Mooie uitdaging! 


Soms kruisen bepaalde zaken elkaar gewoon, doe je niks aan..
Ook kan er een achterstand zijn i.v.m de vakantie periode enzv.
De post raakt wel eens wat kwijt.
We zijn allemaal mensen aan het einde van de dag.

 

Eens, zo moet je niet met klanten omgaan. En het lijkt me niet zo ingewikkeld om het anders te doen. Het is maar waar je prioriteiten liggen denk ik.

Ik zou zeggen solliciteer en maak de veranderingen binnen het externe verwerking bedrijf waarmee jij denkt dat dit onmogelijk is! Mooie uitdaging! 

Gevoelige snaar geraakt blijkbaar. Het zou een uitdaging voor KPN moeten zijn. 


 De post raakt niks kwijt, alles zat in 1 KPN doos, welke ik in het begin heb ontvangen met 2 ontvanger en 2 wifi versterkers en experia box, krijg een e-mail verzoek waarin gezegd word 1 ontvanger ontvangen en de andere moet “ik” naleveren, daar waar zit de SaltyBart


krijg een e-mail verzoek waarin gezegd word 1 ontvanger ontvangen en de andere moet “ik” naleveren, daar waar zit de SaltyBart

Dat kan mogelijk @Thomas van KPN voor je noteren bij de juiste afdeling.

 

Gevoelige snaar geraakt blijkbaar. Het zou een uitdaging voor KPN moeten zijn. 

Haha nee hoor, maar ik vind het altijd zo makkelijk dat mensen maar simpel vanaf de zijlijn gaan lopen roepen, vandaar mijn opmerking.


Die uitdaging is er schijnbaar niet, lees oude topic er maar op na, het een herhaald feit.

Opmerkingen zijn een feit, er veranderd weinig zo te zien.


Die uitdaging is er schijnbaar niet, lees oude topic er maar op na, het een herhaald feit.

Opmerkingen zijn een feit, er veranderd weinig zo te zien.

Het zal geen eerste prio hebben voor KPN, en dat is dan hun beslissing. Hun bedrijf uiteindelijk.


Dit proces zou zeker beter kunnen hoor, deze feedback ligt ook bij de logistieke partner.

Jullie mogen prima kritisch zijn op KPN maar ik wil jullie wel vragen elkaar een beetje in je waarde te laten`.


Thomas, even tegen mekaar hakken, kan zo opluchting geven, maar je hebt gelijk, het gebeurt nog teveel, ik las ouder topics ook.


Vanmorgen kreeg ik een retour melding: We hebben de apparatuur ontvangen.

Zo hoort het. Complimenten.


Reageer