Skip to main content

.

Voor bestaande klanten is er iedere maand wat leuks in de aanbieding, gewoon de nieuws brief in de gaten houden @Marcel39 .

Verder is KPN momenteel in de basis een van de goedkoopste aanbieders als je van de normale standaard bedragen uitgaat.


Jij bent ook eens een nieuwe klant geweest! De overweging om dan maar over te stappen ligt niet aan de medewerkers, maar aan jezelf. Ze hoeven je niets aan te bieden. Het is jouw portemonnee. Ben je tevreden? Zo ja, klaar, zo nee, onderneem actie. Vanaf het forum, hier dus, krijg je hoe dan ook geen enkele aanbieding toegereikt. Denk na over een lager abonnement, zonder toeters en bellen. Uiteindelijk betaal je een korting zelf. 


Omdat bestaande klanten geen nieuwe klanten zijn.


Jammer dat je je bericht verwijderd hebt @Marcel39 


Nee het is niet jammer . Ik heb een contract van 2 jaar waar je ingelokt word door middel van een korting en als je er eenmaal bent blijf je maar betalen en word het elk jaar duurder . Als ik dan opnieuw wil verlengen is een nieuwe korting wel op z'n plaats . En dan die reacties van je abonnement maar aan passen zodat het goedkoper word.  Ik weet genoeg stap wel gewoon over  en kom over een jaar gewoon terug . Fijne dag nog allemaal doei...


Korting heeft maar 1 doel: nieuwe klanten binnen halen. Als ze 1maal binnen zijn, waarom zou je vanuit KPN bezien ze later dan weer korting geven? Dat is nergens nodig voor toch? De meeste klanten blijven toch wel.


Helemaal prima, maar het zijn wel feiten. Als je overstapt zorg er dan wel voor dat je dit doet wanneer je contractvrij bent bij KPN. Je bent anders nog steeds de klos en ben je meer eurootjes kwijt. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider! @Marcel39Â