Skip to main content

Ik ben momenteel contract vrij, en ik zat vandaag even te checken om mijn contract te verlengen of eventueel naar een concurent over te stappen. Deze hebben momenteel erg scherpe aanbiedingen.

 

Ik heb momenteel Hussel Internet 1 Gbit/s met 2 Interactive TV ontvangers, opnemen en 4K/. Hier betaal ik momenteel 79 euro voor. 

Bij verlenging 1 jaar krijg ik 3 * 5 euro korting en bij 2 jaar 6 * 7.50 euro en ik blijft op Interactive TV zitten. Zeer magertjes, maar oke.

Als ik echter nu een nieuw contact zou afsluiten, met “SuperFiber1”  1GBit/s 2 * KPN TV+, opnemen en 4K, kom ik na tijdelijke kortingen uit op 72,50.

Dit is per maand uit eindelijk minder dan de korting die ik zou krijgen bij verlenging. 

KPN TV+ is eigenlijk maar KPN zijn klanten naar toe wilt hebben.

 

Hoe is dit te verklaren? Of hoe zorg ik er voor dat ik uit eindelijk op het 72.50 maandbedrag uit kom?

Hoe is dit te verklaren? Of hoe zorg ik er voor dat ik uit eindelijk op het 72.50 maandbedrag uit kom?

KPN bellen en uw abonnement om laten zetten naar het TV+ abonnement.

Let wel: er zit tegenwoordig geen KPN Veilig meer bij. Gebruikt u dat? Dan moet u daar extra voor betalen. 


Hoe is dit te verklaren? Of hoe zorg ik er voor dat ik uit eindelijk op het 72.50 maandbedrag uit kom?

KPN bellen en uw abonnement om laten zetten naar het TV+ abonnement.

Let wel: er zit tegenwoordig geen KPN Veilig meer bij. Gebruikt u dat? Dan moet u daar extra voor betalen. 

En zet de optie 4K ook maar uit, want er is geen enkele tv-zender in NL die standaard in 4K uitzendt, zonde van je geld @Rlfie 


Leuk dat je overweegt jouw abonnement bij KPN te verlengen, @Rlfie💚

KPN brengt eens in de zoveel tijd nieuwe producten en diensten (abonnementen) op de markt. Bij nieuwe abonnementen horen ook andere voorwaarden en prijzen. Jij hebt nog een Hussel abonnement, terwijl je op kpn.com de nieuwste abonnementsvorm te zien krijgt. Dus ja, dan zie je ook andere prijzen.

Nu is de korting die je ziet op kpn.com voor nieuwe abonnees, dus die kunnen we niet bieden. Maar we kunnen natuurlijk wel samen kijken of jouw abonnement goedkoper kan. Ik wil je vragen daarvoor even te bellen met 0800 0402. We denken graag met je mee.


Leuk dat je overweegt jouw abonnement bij KPN te verlengen, @Rlfie💚

KPN brengt eens in de zoveel tijd nieuwe producten en diensten (abonnementen) op de markt. Bij nieuwe abonnementen horen ook andere voorwaarden en prijzen. Jij hebt nog een Hussel abonnement, terwijl je op kpn.com de nieuwste abonnementsvorm te zien krijgt. Dus ja, dan zie je ook andere prijzen.

Nu is de korting die je ziet op kpn.com voor nieuwe abonnees, dus die kunnen we niet bieden. Maar we kunnen natuurlijk wel samen kijken of jouw abonnement goedkoper kan. Ik wil je vragen daarvoor even te bellen met 0800 0402. We denken graag met je mee.

 

 

Hallo Denise, Ik had ook gebeld met een KPN nummer, volgens mij wel een 088 nummer. Zij hadden mij deze keuze echter niet geboden. Sterker nog, ze vond dit heel vreemd, dat dit verschil er in zit en kon mij niet echt vertellen waarom, dit verschil er is. 

De korting verschillen wil ik geloven, maar dat de maandprijs verschilt, kan ik afgezien een verschillend abonnement niet verklaren.  Maar de KPN call center medewerker, kon mij niet verder adviseren of dit oplossen. 

Maar dat nummer ga ik maandag even bellen.


Ik heb net gebeld met het telefoon nummer. 

 

Had een zeer vriendelijk en gezellige callcenter medewerker aan de telefoon. 

Ze heeft mijn abonnement aangepast naar Interactive TV en direct 4K er af gehaald, dit icm een jaar contract prijs van 70 euro. 

Niet specifiek korting gekregen, maar aangezien die nu 9 euro goedkoper is, was dit veel goedkoper dan de korting verlengingen.

Ik ben tevreden hiermee.


Super om te lezen, @Rlfie!


Reageer