Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb de KPN app geïnstalleerd omdat ik daarmee mijn factuur zou kunnen inzien. 

Ik heb dat gedaan en tot mijn verbazing zijn vrijwel alle nummers die ik gebeld heb voorzien van sterretjes en ik heb via de FAQ gezien dat dat geheime nummers zijn.

Ik vind dit heel gek, het is mijn persoonlijke factuur, alleen te bereiken via mijn eigen inlog en dan zou ik niet eens mogen zien welke nummers ik zelf gebeld heb?

Ik maak mij sterk dat de KPN heel goed weet welke nummers dit zijn, ik zou graag willen weten waarom mijn eigen gegevens voor mij geheim worden gehouden.

Mensen die jij gebeld hebt kunnen hun nummer afschermen, zodat deze niet volledig op de factuur van de beller tevoorschijn komen, dat is dus een keus van de mensen die jij belt.

Als jij mij belt zie je de volgende maand ook maar de eerste paar cijfers van mijn nummer omdat ik niet wil dat mijn volledige nummer op iemand anders zijn factuur komt te staan, dit om telefonische overlast te voorkomen @makzzz 


Ik maak mij sterk dat de KPN heel goed weet welke nummers dit zijn, ik zou graag willen weten waarom mijn eigen gegevens voor mij geheim worden gehouden.

als aanvulling: KPN heeft hier dus niets mee van doen, die heeft de privacy-instellingen die mensen instellen te respecteren.

Het zijn ook niet jouw gegevens, maar de gegevens van de mensen die jij belt en als zij er voor kiezen niet in een gids of andere media of op een factuur te willen staan heb jij dat dus ook te respecteren. @makzzz 

 


@Nomen Nominandum, dank u voor uw antwoord en uitleg.