Skip to main content

De einddatum van mijn contract voor internet en TV staat op 15-09-2019, wat betekent dit?

De einddatum van mijn contract voor internet en TV staat op 15-09-2019, wat betekent dit?

Dat zal je eind datum zijn van je contract wat gewoon doorloopt


En blijkbaar bent u 15-09-2018 klant geworden. De andere datum is het einde van de eerste 12 maanden waarbinnen u niet zonder afkoopsom kan overstappen.

 

Vanaf de genoemde datum bent u zoals dat heet contractvrij echter loopt uw abonnement gewoon door.


Betekent dat mijn kosten gelijk blijven, of kan KPN dat eenzijdig aanpassen! 


Betekent dat mijn kosten gelijk blijven, of kan KPN dat eenzijdig aanpassen! 

Je hebt alleen  te maken met de jaarlijkse inflatie die KPN gebruikt  


Betekent dat mijn kosten gelijk blijven, of kan KPN dat eenzijdig aanpassen! 

Jaarlijks zal de prijs iets omhoog gaan door de jaarlijkse prijsverhoging. Maar dat is binnen het contract ook zo. Staat gewoon in de voorwaarden. Maakt dus niks uit.


Nu ben ik recent aangesloten op glasvezel en KPN stelt voor om snel een inmiddels toegestuurd kastje te installeren en van de hogere snelheid te genieten “gratis” gedurende de loptijd van mijn huidige contract. Betekent dit nu door glasvezel aan te sluiten en de hogere snelheid te gaan gebruiken dat ik dan ook meteen meer ga betalen?


Nu ben ik recent aangesloten op glasvezel en KPN stelt voor om snel een inmiddels toegestuurd kastje te installeren en van de hogere snelheid te genieten “gratis” gedurende de loptijd van mijn huidige contract. Betekent dit nu door glasvezel aan te sluiten en de hogere snelheid te gaan gebruiken dat ik dan ook meteen meer ga betalen?

KPN zou jou over moeten kunnen zetten van VDSL naar glasvezel zonder jouw abonnement aan te passen. De kosten zouden dan ook gelijk moeten blijven. Het lijkt er echter op dat ze jou tegelijkertijd ook een nieuw contract willen laten aangaan en dan is de vraag of je dat op dit moment moet willen als je nu ook televisie van KPN hebt. Je krijgt dan immers ook de nieuwe TV+ Box en dan is het goed om je eerst eens goed in te lezen in de pro's en con's van deze TV+ Box.


Nu ben ik recent aangesloten op glasvezel en KPN stelt voor om snel een inmiddels toegestuurd kastje te installeren en van de hogere snelheid te genieten “gratis” gedurende de loptijd van mijn huidige contract. Betekent dit nu door glasvezel aan te sluiten en de hogere snelheid te gaan gebruiken dat ik dan ook meteen meer ga betalen?

Hi @ABKRT, bij een aantal klanten die recentelijk om zijn gezet naar glasvezel terwijl ze nog beschikken over een oud abonnement, bieden we echt aan om met behoud van je huidige abonnement, over te gaan naar 200Mb in plaats van 100Mb. Maak je nu ook echt al gebruik van glasvezel? Als je je zorgen maakt of het wel klopt of dat er toch iets gewijzigd gaat worden aan je abonnement, wil ik wel even met je meekijken hoor!.

Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb de noodzakelijke gegevens in mijn profiel aangepast, kan je ajb meekijken?


Bedankt @ABKRT,

Wat ik zie staan in de communicatie hier over is het volgende:

Wanneer sluit u uw modem en glasvezelkastje aan?
Vanaf 19 april 2023 sluit u het glasvezelkastje en modem aan op het glasvezelaansluitpunt. Hierover krijgt u nog een e-mail en sms op telefoonnummer 06****.

We verhogen gratis uw snelheid naar 200 Mbit/s
Zodra u bent aangesloten op glasvezel verhogen we uw snelheid gratis naar 200 Mbit/s. Gewoon, als cadeautje. U krijgt deze verhoging zolang uw abonnement loopt en u de internetsnelheid niet verandert. Verder blijft uw abonnement hetzelfde. Op uw rekening ziet u straks de extra snelheid die u hebt gekregen. Hier betaalt u niks extra’s voor.

 

Er wijzigt dus helemaal niets verder en je gaat ook niets extra's betalen 😊