Skip to main content

Als je dan zo’n geweldige k.t club bent, en iemand zijn automatische incasso lukt niet, waaaaaarom stuur je dan geen mail of sms/app????? Nee twee papieren herinneringen met bij de tweede €20 verhoging….. ouderwetse oplichting en papierverspilling is het…

Hoi @IFloris 
Klachten kun je op het klachtenformulier  invullen.
Of eventueel bellen met 0800 0402, ik begrijp dat je kwaad bent maar hou het wel netjes.
 


Hallo @IFloris ,

Belangrijk is dat je in MijnKPN aangegeven hebt hoe KPN jou mag benaderen. Zorg dat de opties SMS en e-mail daar aangevinkt staan. 

Zo niet? Dan zal KPN jou inderdaad per post benaderen. 

Maar ook KPN stuurt bij voorkeur een e-mail. Dat is sneller en ook voor KPN goedkoper.  

 

De procedure: 

bron : 

Eerste betaalherinnering

Als je na veertien dagen nog niet hebt betaald, krijg je van ons een betaalherinnering. Deze krijg je per e-mail.

We vragen je om de openstaande factuur zo snel mogelijk te betalen. Gebruik hiervoor de iDEAL-link uit de herinneringsmail.

Betaal direct het openstaande bedrag om herinneringskosten of afsluiting te voorkomen. Je hebt veertien dagen de tijd om de betaling te voldoen.

 

Tweede betalingsherinnering

Betaal je niet gelijk? Dan ontvang je opnieuw na veertien dagen een betaalherinnering. We sturen deze betaalherinnering per e-mail. Deze betaalherinnering kost € 20,-. Dit brengen we op de volgende factuur in rekening.

We vragen je de betaling zo snel mogelijk te voldoen. Gebruik hiervoor de iDEAL-link in de herinneringsmail. Doe je dit niet? Dan volgt afsluiting.


Dag @IFloris, welkom hier. 

Ook ik wil je vriendelijk verzoeken om het netjes te houden hier. 

Wat de herinneringen via brief betreft leg ik graag uit. De betaling gebeurt via automatische incasso, als dat goed gaat is er geen probleem. Bij een mislukte betaling volgt eerst een e-mail en eventueel sms, in Mijn KPN komt er ook een melding te staan. Uiteindelijk krijg je dus ook herinnering via post, dit zodat we in ieder geval alles hebben gedaan om je te laten weten dat de betaling niet is gelukt en om afsluiten te voorkomen. 

Kijk ook op onze website hoe het incassoproces verloopt. 


Reageer