Skip to main content

schandalig zeg ze zeggen steeds meneer maar ik ben een vrouw.

Waarschijnlijk is dat één keer verkeerd in de computer gezet en dan blijft het zo tot u aangeeft dat het veranderd moet worden. De computer kent u niet en de medewerkers waarschijnlijk ook niet. Een moderater kan dit wijzigen.  Schandalig is dan wel weer wat overdreven 😉. 


 

Waarschijnlijk is dat één keer verkeerd in de computer gezet en dan blijft het zo tot u aangeeft dat het veranderd moet worden. De computer kent u niet en de medewerkers waarschijnlijk ook niet. Een moderater kan dit wijzigen.  Schandalig is dan wel weer wat overdreven 😉. 

Dat wel schandalig jij zou ook niet willen dat ze jou een vrouw noemen inplaats van een man 😒 en ik heb het al een paar keer aan gegeven dat ik geen man ben maar een vrouw. Die ik aan de lijn had vanochtend.


Hoi @Anne Wiggers, welkom hier. 

Blijkbaar sta je als man in het systeem. Al begrijp ik dat je al een aantal hebt gevraagd dit te wijzigen. Ik wil graag eens meekijken of dit goed staat en zo niet het alsnog goed aan te passen. Hoor graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan ga ik er mee aan de slag.Â