Skip to main content

Waarom word er €6,00 per maand afgeboekt voor een abonnement wat in februari afgekocht en betaald is?

Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken

Laat je hier even een berichtje achter als het gelukt is


Abo-kosten betaal je vooruit en de variabele kosten achteraf @Ria Gottenbos 

A,ls je abo opgezegd is vind er nog een keer een verrekening plaats, waarbij het teveel of te weinig betaalde verrekend wordt met de eindfactuur.

Leg de laatste en voorlaatste factuur eens naast elkaar voor vergelijking en dan met name (meestal) blad 2 waar de specificaties op staan.

 


Ik heb maar die 2 maanden ä €6,00 betaald, ik vind nergens een antwoord, ook niet bij 088-0402

 


Ik moet nu gewoon iedere maand die €6,00 betalen voor een afgekocht abonnement,  ik snap er niks meer van sorry.


Ik moet nu gewoon iedere maand die €6,00 betalen voor een afgekocht abonnement,  ik snap er niks meer van sorry.

Vul je forumprofiel aan met je adres,naam, klantnummer en het betreffende mobiel nummer in dan ziet een moderator wiebje bent zodra je topic  aan de beurt is.


Het telefoonnummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen).

Die kunnen gelijk meekijken in de administratie waar dit nog voor is. Via het forum kan een KPN Moderator dat niet.

0800-0402 maandag t/m vrijdag 8 tot 18; zaterdags tot 17 uur.


Reageer