Skip to main content
Beantwoord

Waarom wordt het pluspakket gefactureerd?

  • 12 September 2024
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

In mijn account staat dat het pluspakket gratis is (zie screenshot) terwijl er 6,99 euro gefactureerd wordt. Bij wie is dit ook zo?

Kun je eens een screendump van je factuur plaatsen, bladzijde 2 met de details @jangeertsma 

De persoonlijke gegevens even wegpoetsen s.v.p.

 


 


Heb je je voordelen wel al geactiveerd?


Je hebt het op 20 augustus geactiveerd en is daarom vanaf 20 september weer op te zeggen.

Het is daarom ook over de afgelopen factuurperiode nagefactureerd en voor de nieuwe periode vooruit gefactureerd omdat je abo's altijd vooruit betaalt @jangeertsma 

Er is dus €4,96 over afgelopen periode gefactureerd en €6,99 over komende periode.

In mijn account staat dat het pluspakket gratis is (zie screenshot) terwijl er 6,99 euro gefactureerd wordt. Bij wie is dit ook zo?

Als je op meer informatie klikt, wat zie je dan?

Het staat er een beetje ongelukkig maar in de kop van de aanbieding staat:

‘gratis pluspakket bij internet, TV en mobiel’

Heb jij ook een mobiel abo bij KPN, zo ja, dan heb je o,a, recht op gratis pluspakket, anders niet.

 

 


Als ik vervolgens geen mobiel van KPN heb, zou je mogen verwachten dat er niet 0,00 staat maar 6,99. Persoonlijk vind ik dit pure misleiding. Ik werd door de servicemedewerker van KPN zelfs gevraagd om contact met Simyo te zoeken en te vragen of zij een vinkje wilden zetten wat er voor moest zorgen dat KPN weet dat ik mobiel van Simyo heb. Simyo reageerde vervolgens verbaasd en zei, "je moet toch echt bij KPN zijn" dus toen was ik weer terug bij af. Overigens is dit niet de eerste keer dat KPN niet thuis geeft en wanneer verbetert de service daar eens?? #JanD: bedankt voor het meedenken en de antwoorden. Tenminste iemand die fatsoenlijk reageert.. 


In combinatie met Simyo krijg je geen gratis pluspakket. Daarvoor moet je een echt kpn mobiel abonnement hebben. 

Waarom er in je MijnKPN wel 0,00 staat.... 🙃

Je krijgt bij Simyo wel extra data in combinatie met kpn vast internet. 

Maar als ik zo zie wat Simyo in de maand kost worden de kosten van het pluspakket wel gedekt🙂. Kpn abonnementen zijn meer dan die 7€ duurder.


Reageer