Skip to main content

Wie heeft er problemen met levering door AMP? Denk dat ze bonus krijgen van KPN bij annuleren levering. Hoe zou dat werken? 

Wat bedoel je precies?


Als ik de fora lees dan zie ik dat ze vaak bestellingen annuleren. Op een of ander manier wordt je bestelling dan door KPN geannuleerd en krijg je het advies opnieuw je bestelling te doen? Zou ze dat ook voordeel opleveren? 
 

Het is een rare gang van zaken. Stel je voor je besteld een pizza en de bezorger AMP zegt ik annuleer de bezorging. En dan zegt het restaurant KPN hier kunnen we niks aan doen. Bestel maar een nieuwe pizza. Dat wordt toch nergens geaccepteerd?


Als ik de fora lees dan zie ik dat ze vaak bestellingen annuleren. Op een of ander manier wordt je bestelling dan door KPN geannuleerd en krijg je het advies opnieuw je bestelling te doen? Zou ze dat ook voordeel opleveren? 
 

Het is een rare gang van zaken. Stel je voor je besteld een pizza en de bezorger AMP zegt ik annuleer de bezorging. En dan zegt het restaurant KPN hier kunnen we niks aan doen. Bestel maar een nieuwe pizza. Dat wordt toch nergens geaccepteerd?

Als het een pizza vol met bladgoud is en je hebt afgesproken met restaurant KPN dat enkel Waldo de deur open doet, zich legitimeert en 1 cent pint met een bankpas waar Waldo op staat. Maar Waldo doet open en zegt ze bankpas kwijt te zijn. Dan is het toch goed dat restaurant KPN uit veiligheid je die pizza niet geeft? 

Dat is wat AMP doet, die annuleert alle orders omdat het administratief het helemaal op orde is. Je besteld niet die pizza zodat iemand anders er van kan genieten 😉 


Dan mogen ze wel eerst even kennismaken en uitleggen waarom iets niet klopt. 


Hoi @AstrixObelix, welkom hier. 

AMP annuleert niet zomaar een bestelling. Dit doen ze alleen als de gegevens etc. niet overeenkomen met zoals aangeleverd. Ze rijden niet voor niets naar je toe om zomaar te annuleren. Daar moet een reden voor zijn. Alleen die is jou niet duidelijk? 

Kun je wat meer uitleg geven over wat er is gebeurd?