Skip to main content

Op 6 juli 2023 stuurde ik een brief aan KPN Klantenservice, Postbus 1350, 9700 EG Groningen.

Ik uitte hierin mijn onvrede over de behandeling van de klachtafdeling en vroeg te reageren op deze ronduit schandalige behandeling.

 

 

U heeft duidelijk uw naam/adresgegevens en klantnummer op de brief gezet?


De brief is per post verzonden voorzien van Naam, Adres, Telefoonnummer en e-mailadres. 

Helaas de reactie is tot op heden uitgebleven. 


Hi @Janjoost69! Ik kan je niet vertellen waarom er niet gereageerd is op de brief. Wel help ik je graag dit uit te zoeken. 

Wat me direct opvalt is dat je een “0” mist in het eerste bericht. We hebben Postbus “13500”. Wil je nog bevestigen dat dit op de brief zelf wel juist is neergezet? Anders kan het zijn dat hierom de brief niet goed terecht is gekomen. 

Verder is het ook zo dat ik je hier op het forum met de klacht kan helpen. Als je wilt laten weten waar het over gaat help ik je graag. Hou er in dat geval wel rekening mee dat het een openbaar forum is.


Hoi Bram,

Bedankt voor je reactie. Je hebt terecht opgemerkt dat er een '0’ te weinig in de adressering staat maar ik heb het voor de zekerheid nog even nagekeken en op de brief (verzonden in een vensterenvelop) staat het volledig dus daar kan het niet aan liggen.

De klacht in de brief betreft de wijze waarop door de klachtenafdeling in het gesprek dat op 14 juli 2023 omstreeks 16:40 uur heeft plaatsgevonden is gereageerd. Ik heb daar vragen over gesteld omdat ik het in het geheel niet eens was met deze handelswijze. 
Het betreft dus de houding en niet de inhoudelijke vraag.

Dus, om terug te komen op mijn wens: Ik zou graag ‘gehoord’ in willen worden over deze zaak.

Bram ik begrijp dat jij zicht hebt op deze afdeling dus ik hoop dat jij ervoor kan zorgen dat de reactie op mijn brief tot stand komt. In mijn brief heb ik al aangegeven bereid te zijn deze case mondeling toe te lichten.

Zoals je al memoreerde is dit forum openbaar dus lijkt het mij niet gepast hier ‘man en paard’ te noemen.

Hartelijk dank alvast voor je inzet, hartelijk gegroet, Janjoost

 


14 juli 2023 moet zijn 14 juni 2023? 


De klacht in de brief betreft de wijze waarop door de klachtenafdeling in het gesprek dat op 14 juli 2023 omstreeks 16:40 uur heeft plaatsgevonden is gereageerd. Ik heb daar vragen over gesteld omdat ik het in het geheel niet eens was met deze handelswijze. 
Het betreft dus de houding en niet de inhoudelijke vraag.

Met alle respect... maar ... ik vermoed dat ze hem zo door de versnipperaar gedraaid hebben...


@Janjoost69 wil je in dat geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik je gegevens vinden in ons systeem. De vakken voor klantnummer, postcode en huisnummer zijn niet openbaar. Alleen KPN medewerkers kunnen die inzien.

@Nick83 we nemen alle klachten serieus. Ook als een klacht onterecht is pakken we deze op. En laten aan de klant weten dat de klacht is afgekeurd. 


Beste Bram,

Gisteren werd ik gebeld door een collega die zei dat mijn klacht in behandeling wordt genomen.

Ik heb nog een en ander toegelicht waarna hij aangaf het geheel door te zullen sturen.

Voor dit moment zal ik dus maar even afwachten en hem het voordeel van de twijfel geven.

Jij bedankt en hartelijk gegroet,

Janjoost

 

 

 


@Janjoost69 in dat geval sluit ik voor nu het topic. Mocht je toch verdere vragen hebben, stel ze vooral hier. Dan houden we alles centraal. 🙂


OK Bram, bedankt.

Groet, Janjoost


En hoe is nu een week later de situatie? 


Nog geen reactie


@Janjoost69 wil je in dat geval toch je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Dan ga ik een blik werpen en mijn collega aanspreken. 

Ik heb overigens de achternaam van mijn collega even verplaatst naar een afgeschermd gedeelte. Dit om de privacy van mijn collega te garanderen. Een voornaam delen mag altijd. Maar is in dit geval verder niet nodig. Achter de schermen heb ik de naam opgeslagen. 🙂